White Penis

ART THOU ASMODAY?

NU kommer en header, eller ni ser ju den redan haha. Smartbrud.

Inte så himla fin kanske, men bättre än inget


Glömde ju mina snyggbilder i förra inägget! Här kommer de!

Först ut är min julkalender + kylbag + vattenautomat!


Och här är jag med fina masken! Soundtrack : Old Man River med Paul Robeson, hahhaha!



Men heyheyhey, va, jag borde ju köra på Amons och INTE Asmodais symbol, vem är min största idol? AMON! Vem hade två hundar som hetter Ralf och Rolf? AMON! Vem kastade tegelstenar i folks hufvuden och övade på att skjuta prick på stackars småbarn? JO AMON SÅKLART!!!1 Elaka bruden haha <3 Jag är inte sån (JOJOJO JAG ÄÄÄÄÄÄÄR SÅN!) Fast nu var intr det här demonen/guden Amon, utan personen ;)


Du vet asså, jag är så jäääävla trve att jag till och med går baklänges och kan allt detta utantill:
The Seventh Spirit is Amon. He is a Marquis great in power, and most stern. He appeareth like a Wolf with a Serpent's tail, vomiting out of his mouth flames of fire; but at the command of the Magician he putteth on the shape of a Man with Dog's teeth beset in a head like a Raven; or else like a Man with a Raven's head. He telleth all things Past and to Come. He procureth feuds and reconcileth controversies between friends. He governeth 40 Legions of Spirits. His Seal is this which is to be worn as aforesaid, etc.

40 Legioner alltså? 40.000 jävla spiritttzzzz haha <3


Nej men Asmodai är så mycket coolare ändå, han är fin och demonkung och allt! Och jag gillar demoner, fast jag vet inte om de finns. Finns de så får de helst bara hälsa på hos mig om de beter sig som folk, dvs inte försöker få mig att självantända eller käka insekter eller sån skit. De får fan vara sjyssta, annars får de inte vara med. De kan gärna bjuda mig på semester till sitt demonland, eller var de nu bor. Andra sidan kanske? De verkar soft as fuck där!

The time his grandfather took the hammer to the squirrel. Because the policeman, he only shoot him in the leg. And he was still squirming <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0