White Penis

Capslocklinefever.

HEJ JAG SKRIVER ALDRIG HÄR.


Nu är det så att jag har bråkbråkbråkbråååååååååååååkigt värre överallt. Och nästan slut på mina mediciner.... lite väl tidigt kanske. Wooops! Typiskt mig.

Även typiskt mig att dricka jättesällan, och när jag väl dricker dricker jag 12 öl, är hes i en vecka och ramlar sönder ena knät så att jag går som en kärring i en vecka. Puckobrud (nästan lika dum som henne.....)


NEJVADFAN, Ska fundera på mitt namnbyte snart. Kanske väntar med efternamnet i.... snart bara 8 år kvar haha? Ska gifta mig om åtta år, om vi fortfarande är tillsammans då. Jaja, har man principer så har man. Inte jag dock. EEEEEEHEHE.

Nej, nu ska jag och den som jag ska gifta mig med om snart 8 år faktiskt gå typ 1 mil tillsammans och handla <3 PUSSIGULL VA.


HEJDÅ. CAPSLOCK.

Fade to white!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0