White Penis

Dödsmaskin, skapt av hat.

Sitter hos mamma och pappa, helt random bara för att jag skulle baka pepparkakor. Gillar inte jul, men mamma gör det, så jag var lite snäll för hennes skull.

Så mycket att göra, jag ligger efter totalt när det gäller internet och olika sociala nätverk. Har gömt mig i tv-spelen i flera månader nu. Är så otroligt missnöjd med.... ja, allt. Ingen av de som ska tatuera mig svarar, jag har inte råd att bleka  klippa mig på salong inan jul och allt är så hemskt jobbigt bara.

Därför utnämner jag mig nu officiellt till Blackmetalemo, bara över dagen liksom. Det känns lite bättre med musik. Gärna arg jävelmusik! Tror jag ska förstöra julafton med min trevliga "svartmetall" som mamma säger, haha <3 Jag lyssnar mer på synth, cp-pop och annat random, inte så mycket BM egentligen! Det går inte riktigt ihop med hur jag ser ut, va? Jag på black metal spelning, men rosa smink och platåskor? Hur länge skulle jag överleva moshpiten? Inte alls, ungefär. Var väl lite mer TRVEBR000TALCHA0Z förut då, håret var ju i alla fall svart höhö.

Jag får inte pengar innan 20nde kom jag på idag, och jag måste ha ny korsettoch allt. Så jävla pissigt att vara tjock, för då måste man ha korsett tills man blivit smal. Jobbigt, jobbigt. Jag hatar det verkligen, kan man inte trivas bara?


JÄVLA DEPPIGT DET VAR HÄR DÅ! ALLT ÄR INTE SÅ JÄVLA FAB JÄMT!!!1

Haha, nej det är inte riktigt SÅ illa. Vissa saker är ju bra, t.ex att jag fick massa god tofu av pappa förut, att kolla på halva Team America med min bror, att jag ska pierca mig igen efter jul och att jag får pussa alla mina katter nu när jag är hos föräldrarna. Och att komma hem till min älskling sen. Fina, fina älsklingen.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0