White Penis

Linkz to the future past tredjesidanastralaplanet.

Nu har jag länkat folks bloggar också! Eller, bara två folk då. Men om någon anna vill ha sin länkad så får den säga till, eehehe!



(Ok ok, jag erkänner: jag HAR druckit för mycket kaffe idag! Märks det eller? ;) Blir ju inte alls hyperaktiv eller så, nejdå....)


Generös med bilder och inlägg idag! Här kommer bild på min asasfina halvvuxna kattunge Kali:

Kali är även kallad djävulskatten eftersom hon är sänd från satan! Vaför är hon sänd från satan?

Jo, därför att:
1. Hon stjäl mat, inte bara sambons köttkorvar utan även min vegetariska mat!
2. Hon tror att fötter är leksaker som man kan bita i så hårt som det bara går
3. Kattlådan är en byggarbetsplats och hon ör grävskopan
4. Hon försöker döda mig genom att lägga sig bakom mina fötter när jag bär tunga saker så att jag ska ramla
5. Så fort man öppnar ytterdörren ska hon rymma
6. Ibland väcker hon mig genom att andas med sin fiskiga kattmuns rätt in i min näsa
7. Jag tror att hon blir besatt av satan på nätterna eftersom hon på något mysiskt sätt lyckas välta skittunga saker eller skrika infernaliskt högt!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0