White Penis

She no jellybean.

Om du ska vara riktigt tuff ska du skrika och prata baklänges. Då är du kaos, med en nolla istället för o!


Nej men på fullt och riktigt allvar nu.

Sov knappt något i natt för jag drack kaffe igår för första gången på fyra månader.
Vaknade en gång i timmen och kunde inte somna om för jag drömde att det rann blod ur ögonen på T och att han dödade mongoloida personer på små grusvägar vid kolonilotter. JA DET LÅTER SOM OM JAG FÖRSÖKER VARA ROLIG NU MEN SÅ ERE INTEEE!!1 Nej, för det var läskigt att drömma det där. Och så kom det läskiga gubbar med kräks på tröjorna! Haha, jag måste ha blivit helt förstörd på något sätt <3

Nu jobbar jag på en ful header och ska snart åka till mina kusiner. HEJDÅ.




I'M GOING TO HELL FOR THIS!!!1 (Smutsfödd haha <3)
Sann!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0