White Penis

Heee-haaaaaw, heee-haaaw!

Som antagligen inte alla vet så gillar jag tvspel. Väldigt mycket. Väldigt väldigt mycket. SÅ mycket att jag mer än gärna lägger 2000kr i månaden på spel + tillhörande merchandise. Ett spel jag gillar speciellt mycket är Fallout 3 (JA, JAG HAR NEW VEGAS OCKSÅ MEN JAG HAR INTE BÖRJAT SPELA DET ÄN OK?!?!) där jag på min tredje genomkörning av spelfan har kommit upp i så mycket som 91 timmars speltid på mindre ä en månad haha <3

Nu har jag hittat den här och vill bara dö lite för att jag inte har råd med den här http://cgi.ebay.com/NEW-Fallout-3-VAULT-TEC-PIP-BOY-3000-Replica-Clock-/260694057527?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb293a237

Det finns 945937639763246 andra spelrelaterade saker till jag vill ha, men eftersom min sambo inte gillar att shoppa på internet så är det relativt osannolikt att jag ska få något sådant i julklapp. Om jag ens får något i julklapp haha! Önskar mig en ångkokare så jag kan göra dumplings <3 KÖP EN ÅNGKOKARE TILL MIG, OK HEJDÅ.




ps: kan man gömma långa, fula länkar på något sätt? MVH efterbliven godisfästing.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0