White Penis

Babyfakes.

Blir så jävla trött på folk som inte fattar att ett självskadeberoende är just ett beroende. Och att de tycker att man uppmuntrar till självskadande om man vill ha t-shirt på sig på sommaren, att det är hemskt att små barn ska se sånt osv. Oftast ser de personer som klagar på detta ut som små öststats-horor, komplett med spray-tan, push up-bh, magtröjor, navelpiercing/fula järnkors eller rosor i svanken och slickandes på bananer och andra saker som anspelar på sex. Och det är bättre för barnen att se alltså?!? Blir fan tokig haha.





För övrigt är jag förkyld. Igen. Dör lite. Snor överallt!!!! Eller inte, men det känns så.

Och ja, bloggfan ser ut som....just det, FAN! Men jag är kass på sånt här och har glömt det lilla HTML jag kunde när jag gick gymnasiet så tough luck haha.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0