White Penis

Euronob!

ADASASASASAASASAD!!11


Nej, nu blev det ju fel. SKa snart iväg och festa! Ska bli tvådagars partaaay.
Alltså nu vdet jag inte vad jag ska skriva. Att jag hoppas på att träffa massa dumma och snälla i parken imorgon? Gärna mina gamla skinhead palzzz! De brukar dock tycka att jag har "desseterrattt" haha. Hoppas jag träffar han som är ful utan smink, ska fan säga det till honom. ELLER NEJ, GLÖM DET. Ska vara elak! NEJ GLÖM DET MED. Ska vara snäll såklart. Såklart..... Fast jag hoppas att jag inte flippar ur och säger typ "Jaa e så fuuuuueeeel, stakkaz meeeei" för det blir så skämmigt då. Haha.

RANT OM INGENTING, nu ska jag limma fast mer bling i ansiktet! Och blanda drinkar. Och inte stalka för min sambo ligger i sängen bredvid mig... Alltså fan vad jag vill stalka just nu bara för det....


Hey Pakstani, does your nanny have a fanny??!?!?!?!?!?

Nä nu ska jag gå, häjdå!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0