White Penis

I am Benito. And I like my job.

SMINKTUTORIAL FÖR LATA JÄVLAR SOM JAG:

1. Ta på foundation, jag använder svamp och Makeup Stores ljusaste foundation (milk, den matta varianten)
2. Lägg på puder, jag använder borste och Helsinki Dualfoundation från Makeup Store
3. Ögonskugga! Sunrise från Makeup Store. Lägg på den som en ring runt ögat och sudda lite med fingret så det blir lite fade-effekt sådär.
4. Eyeliner, dra ett jeffla streck bara!!1 Lägg under ögat också. MYCKET VIKTIGT.
5. Mascara, kleta på precis hur mycket du vill och det gör inget om det kladdar lite under ögonen för det är bara snyggt.

SEN ERE KLART OCH DÅ SER DET UT TYP SÅHÄR:

Faaan vad seksit asså! TACK FÖR IDAG, SLUT FÖR IDAG!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0