White Penis

Look at my horse....

Gladare nu igen, haha. Speciellt glad är jag för att jag har en asfin enhörning på armen!!!!!!!!!!1
CHECKA VA FAN:

Dan var precis nygjord där <3 Nu fäller den och äcklar sig haha! Fast det kliar inte alls, bara i fingrarna eftersom jag vill dra bort huden som sitter löst MEN DET FÅR MAN INTE FÖR DÅ KAN MAN SKADA DEN!!!1 Skitjobbigt. Men det lossnar nog av sig själv snart. Hon som tatuerade mig är så bäst, de läker skitsnabbt och kliar inte, helt underbart faktiskt.





Ps: BÖGHÄST FTW!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0