White Penis

Make 'em bleed.

Köpte en Dean Martin skivbox idag. Kostade bara 99 spänn!

Igår däremot, heh.... Det började oskyldigt med lite random cruising genom bonneland vid typ klockan ett på dagen, komplett med öl, cigg och Demented are go. Urartade till vild vodkafest som började vid fyra, korvrillning och uppvisandet av min samling med döda djur. Bjöd hem lite random folk med, en av dem trodde att vi var satanister och skulle käka upp Kali haha <3 Inget kan någonsin bli normalt när man umgås med mig, jag bara måste bete mig som satan, typ.... SUPASLÅSSMASSASMINKOCHSKRÄMMASMÅBARN. Haha.


Tatuerade mig i måndags med, hornhästen är klar nu! Har tid 12 Juli igen. Då bli det något nytt, hehe.



Nääää, nu ska jag lyssna på Dean Martin och drömma seksiga drömmar om drinkar, fina hår och fämtiåtal i Las Vegas. HEJDÅ.

VILL BO DÄR, OK?


(tror inte det finns länge dock, i så fall R.I.P haha!!!!1)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0