White Penis

Per fas et nefas.

Har drömt helt brutala saker i natt. Började med att jag och en tjej jag träffat lite kort IRL men däremot pratat lite mer med på interwebz blev inbyggda på Ica. Sen åkte Rebecka, jag och sambon till Göteborg och festade, men det blev orgier med 60-åriga män istället. Väldigt detaljerad och obehaglig dröm. Sen kom min ärkefiende och skulle yrka sin äganderätt på diverse saker och det slutade med att jag anordnade någon form av jakt på fienden, vi hade slogans också "DÖD ÅT OPPOSITIONEN" och "FULA HÄST, JAG ÄR BÄST" (Ja, det var så. Helt fult haha.) Vaknade innan vi fångade in fienden dock. Var lite ledsen när jag vaknade. Mest ledsen för den där detaljerade drömmen med gubbsexet. ALLTSÅ INTE OK.

Sen vill jag ha drama med, skapa drama, det var så längesen nu, någon borde dissa mig! Eller någon annan, så jag kan få draaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


Och så blir det fest i hela två dagar i helgen! Gick med på grillning på lördag haha. Jävla dumt av mig, kanske, men jag brukar inte flippa ur så om jag super två dagar i rad. Och så har jag itne festat med Madde på tusen år, minst. Kanske fem. Eller två månader. Tre kanske. VEM VET. Vill till ÄSTÅKKHÅLMÅ i sommar också, mina faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans vill träffa mig ;) Eller nä, men jag vill träffa folk där som jag känner på näääätääät. Utan fest! Typ shåppafan. Eller fikafan. Eller äta asgod mat på typ Tacobar som inte finns i denna del av landet och jag har aldrig varit där men jag tror jag skulle älska det det finns nog veganska tacos också, gör det inte det så får jag gå till typ..... VEGANTACOBARDELUXE. Ja, så får det bli! Eller något indiskt. Indisk mat är så god. Sepciellt såna där bröd. De heter Naan tror jag. Det med potatis i är vädligt gott, elelr det med kokos och russin. Det med ost är inte så gott, men lite gott fast jag ska itne äta mjölk, det är snällast mot både kossan och min mage. Fast pappa betalar så man kanske kan göra det typ en gång..... Apråååååpååååå pappa betalar förresten! Pappa betalade tre burkar haarfärg igår <3 Haha, han drog till Shock efter jobbet och ringde mig och bara "häääääääj, hur ser den där äläakktrik lissardd ut egentligeeeen????" och så köpte han färget! ÅH FERGET. Min man ska bli vackrare än någonsin efter jag har blekt om den nästa vecka! <3

Han hjälpte mig deklarera också. Ett tips: Sälj ALDRIG värdepapper. Du komemr ångra det. FUCK FONDER. Jag hatar fonder nu. Fast mina föräldrar är lite som mina assistenter (jag låtsas heller att jag är en rik kändis som har coola assistenter än att jag är en asperger-tönt som inte fattar saker och måste ha personliga assistenter som hjälper den. Det sistnämnda ligger närmast verkligheten, hehe.) så de deklarerar åt mig, änna :D Hahahahaha <3 De brukar ringa viktiga samtal åt mig också. Och så får jag månadspeng. Varför? FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA TUFF SÅKLART. Det är fan inte skämmigt, det är tufft! Jag har alltid rätt så jag får alltid som jag vill för jag är tuff. END OF STORY. Ska nu läsa min bok om Eristik, skriven av Mr. Schopenhauer. Hur ser extremfeminister på Schopenhauer? Jag har alltid undrar det, hatar ni honom eller har ni överseende med att han levde på 1800-talet och att han blev så bitter och misogyn för att t.ex hans moder pryglade honom dagligen med ridpiska och törnekrona elelr något i den stilen? Är du lite sådär extremfeminisktis, lagd åt det hatiska och fördömmande hållet får du mer än gärna svara! Om inte annat blir det drama av allt! Feminisktiskt drama.

Själv hattar jag alla så jag kan läsa Schopenhauer utan att ta illa vid mig. MÄNNISKAN ÄR JU SOM SAGT PRÄGLAD AV SIN NATURLIGA LÅGHET TROLLOLOLOLOL. Och kvinnor är efterblivna, Kolla på mig bara, jag kan inte hålla käften, eller som sångaren i Pluton Svea så vackert uttryckte det "Your tongue is hanging out, can not speak you can only shout, I can feel the shitty smell"... eller vänta nu, det var ju om personer som har downs syndrom. Inte kvinnor. My bad! (haha, pluton svea vad faaaaaaaan? SÅ JÄVLA SÄMST. Även om det ska vara oseriöst så är det ju helt jävla efterblivet. Vem är mest efterbliven, sångaren eller de med downs syndrom? Ok, träffade sångarens.. nu ska vi se... var det dotters kompis? Jo så var det nog, när jag var på fest med eliten i supersepestaden några mil utanför stockholm (höhöh, gissa vilken, alla fulvitmaktbajs-band kommer ju därifrån) så träffade jag denna tjej och hons a att sångaren faktiskt var väldigt trevligt egentlgien. Samma som sångaren i Shinings ex-flickvän sa att ha inte alls var blackmetal-emo, han mådde genuint dåligt. GENUINT DÅLIGT MY ASS. DÅ pissar och spyr man inte på varandra. Det är bara misshandlade djur i pyttesmå burar som gör sånt, inte folk som mår genuint dåligt, DET VET VÄL ALLAAAAA.) I alla fall; umgås hellre med mongon än med Pluton Sveas-fans. Mongoloida personer är i alla fall snälla, pluton sveas-fans är det inte. De bara skriker dumma saker efter en och flörsöker köra över en med sina fula gamla volvos med led-ljus under sig. På bussen träffar jag ibland Michael Jackson-mongot. INGET ILLA MENT, men han är liksom mongoloid och älskar Michael Jackson. Alltså Michael Jckson-mongot. Har itne ferågat m hans namn för man hör inte alltid vad han säger. Inget illa ment med det heller, det är ju en bieffekt av syndromet. Han är alltid så trevlig och gillar mitt hår och mina kläder och skämtar om att det regnar när det är sol och såna grejer. Klart som fan man snackar med honom istället för vit-piss-makt-anhängare. Han har ju humor vafan! Och så hälsar han på en. Det är kul, han är rolig, han verkar faktiskt jävligt mycket smartare än rasist-kukskallarna. När jag var liten var jag supermobbad (surpriiiiise haha) och umgicks ibland med särskolebarnen. Jag blev inte mindre mobbad för det, men det sket jag i för de blev ju ännu mer mobbade. Och så brukade jag typ.... försöka lära dem att uttala saker rätt eller gunga på gungor utan att ramla av och sånt. Haha, jag var jääävligt mobbad med andra ord. I alla fall så var de ju mycket äldre än alla andra ungar, och en av dem var typ.... vuxen. Eller hon var kanske 3 år när jag var 8 så hon var ju nästan vuxen för mig då. Hon var ASASAS-STARK och mongoloid. Och hette Shene, fast hon dog sen. I alla fall så fick hon ragedamp som fan om andra ungar försökte ta min mössa och såna saker, så hon sprang fram till dem och skakade på dem så att de bärjade grina och släppt mössan, Lite som en mingoloid superhjälte! :D Hon var vädligt snäll faktiskt, en gång råkade honta fel på mig och en unge som retade henne, då smög hon upp bakom mig och tog tag i mig och ruskade om mig jttehårt och bara "NU HAR JAG DDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!11" och jag bara "Neeeeeeeeeeeej Shene jag är sneeeeeeeeeeeeeeeeell" och hon bara "åh fölåt, vare duuuuu DDDDD:" och sen kramade hon mig tror jag haha <3 Mobbade fan aldrig särskolebarnen. Fattade att de var lite.... annorlunda liksom, att man skulle vara jävligt snäll mot dem och lära dem att vara elak mot de elaka barnen. En unge lärde jag att spotta på de som mobbade andra barn, jag sa åt honom vem som var dum och så gick ha  och spottade lite på dem. Slemmigt spott. Han kom undan med det eftersom han var efterbliven och alla lärare var på hans sida. HAHA. Jag var bra på indirekta hämndaktioner redan som barn, serru!

HAR DU LÄST ALLT FÅR DU EN...... BILD: Vassego!


Bilden föreställer en unge som tvättar Wolfman Jack. Du kan få en länk till en jävligt rolig hemsida på köpet när vi ändå håller på, den människan dissar fan bättre än mig! KLICKA HÄRÅ!!!1

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

Asså jag tyckte att din skolberättelse var så rolig så jag var redan rätt så glad, och så kom bilden på ungen och jag fick en liten skrattattack :D

xDDD Assååååååå bildeeeeeeeeeen!

2011-04-27 @ 23:26:03
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0