White Penis

Superskurken!!1

HAHAHA SÄRRIÖZZT OMGWTFBBQ JAG DÖÖÖÖR AV LYCKA!!!1

Har så jävla mycket info om min ärkefiende, känner mig som en såndär elak superfiende som är med i serietidningar och fördöker döda stålmannen och sånt! Åååhåhåhåh, planeeer! Vi känner ju nästan varandra, faktiskt nu när jag tänker efter.

Ok såhär ser handlingsplanen ut: 1. Lokalisera 2. Acklimatisera 3. Neutralisera

FATTA HUR JÄÄÄVLA FAB DETTA ÄR HAHA, har liksom inte haft en konkret plan innan, men nu... nu vet jag allt! Har diverse hemskheter på lager. Det är såhär det känns att vara lycklig! På riktigt, lycklig.

Haha, my gaawd vad imperfekt du ÄR! Är ju typ tusen gågner sekszigare och smartttare! För bara 5% av nordens befolkning kan tänka snabbare än mig! Skulle varit 1% eller ingen alls helst, men vem bryr sig, du är säkert sämst på att tänka eftersom din plan går ut på att typ.... luras? Haha, ljuga och bedra ungefär. Vad fan, det funkar inte på mig, lilla barn! Du får ta i med det tunga artilleriet, annars duelerar vi till DÖDEN, ok????!?!? Är nog mest lycklig för att jag fick höra världens bästa grej någonsin, AHAHA ni skulle DÖ om ni visste hur snuskiga folk är! Tänker inte skriva det här, men fy faaan vad VIDRIGA folk kan vara.

Fatta vad fab det är med att ha ärkefiender, PAX FÖR ATT VARA OND! Ska fila lite på min darkness nu, possipossposs!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0