White Penis

Call me superbitch

Dissat bloggen ett tag nu, jag vet att jag är dum! Mitt jobb är ju att underhålla diverse okända människor på internet, och nu har jag skobbat från jobbet igen va ;) (Skobba = skolka = avvika, för de som inte är så insatta i fulslang. Min pappa hade en vän som gick under namnet Skobbas förut eftersom han alltid avvek från sitt tråkjobb på Ica.)


I AAAAAALLA FAAAAAL! Det har hänt massa störda grejer under veckan! Så nu ska jag uppdatera er (alla förutom Madde för hon har redan hört allt, höhöhö) Vi kan börja med första händelsen, tror det var i... onsdags! Drog till stan eftersom jag tappat bort min snyggaste svarta mössa som jag haft sen -99 (TRVE STORY) men de hade inga svarta mössor, bara färgglada saker som skar sig med min hårfärg. Och jag gillar svart. Plus att ha mössa för då behöver man inte tvätta håret (mvh snuskgrungaren! varför ska folk envisas med att kalla mig grungare?!? bara för att jag gillar två grungeband och ser skabbig ut ibland eller? hehe)

Men åter till berättelsen då va! Jag hittade ingen mössa i stan men ville inte direkt bara åka till mataffären och sen hem så jag tänkte ungefär "Jaaa, nu vet jag!!!1 Jag GÅR till Ica och SEN tar jag bussen hem!!1" så jag började gå, och hade svintur för jag hittade en skylt som lovade ""billig modeoutlet! Skyltexemplar och bra märken!!1" ungefär, så jag gick in. Tänkte itne på att det bara var 50+ tanter där. Men det gjorde ignet för jag hittde en asfin kappa för bara 100 spänn! Det fanns typ tre icke-tantiga klädesplagg där, kappan, en klänning med paljetter och träningsbyxor i storlek xxs. Hade lätt köpt byxorna om de var större! Gick ut sen, då. Såg en kraftig tjej en bit framför mig, och rakt över gatan var det en busshållplats full med mina absoluta favortitpersoner: GAPIGA KILLAR I FEMTONÅRSÅLDERN. Till tjejen skrek de något i stil med "fan va säxxi du eee, visa boobsen då va faaaaen!!1" hon bara vinkade och skrattade (jaja, de dissade ju inte henne svikt i alla fall, det gjorde mig lite bättre till mods) sen såg de mig. DÅ BLEV DET HUS I HELVETTTE AZZÅ!!1 Den som såg mig (vakthunden, haha, han lät lite som en arg terrier!) skrek ""KOLLA KOLLA VA FAAAAN ÄR DET DÄR, ASSÅ KOLLA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅEH!!!!" Och slet vilt i sina vänner. Vännerna bara ""FAAAAN vad ful du ÄR asså!!!1 VAD FAAAAAAAN har hänt med DÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ?!?1? AAHAHAHAHAHA" Jag blev såklart arg som fan. Nu är jag ju så jävla bäst så jag vet vad den typen av människa absolut INTE vill höra, den värsta dissen av dem alla vill säga, något som kommer förfölja dem livet ut ungefär. Så jag skrek till fulgänget (och nu snackar vi gäng här, det var typ tio pers! haha) jo, jag skrek ungefär såhär "Alltså, jag VET att ni runkar av varandra på skoltoaletten när ingen ser! Det är ok för mig, men tänk på vad era vänner kommer säga va!!!!!1" Insinuerde alltså att de var homosexuella. Nej, det är helt ok för mig men så inskränkta och infantila människor som dem är ju också svurna homofober, alltså är detta uttalande helt skandalöst och ofattbart obscent, ja hur KUNDE jag?!?!? Då hände något roligt: killen som skrek åt mig blev nu retad av sina vänner, hans likar bytte alltså sida och allierade sig med FIENDEN, dvs jag. De skrattade och puttade honom och han såg sårad ut. Det värsta han kom på att skrika till svar var "Din fula jävla...... PUNKARJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!1"
Blev självklart glatt överraskad, blev ju inte kallad emo! Svarade därför "Jaja, jag är hellre en ful punkarjävel än en människa som inte vågar stå för sin riktiga sexualitet" och sen gick jag :DDDD Hade de fortsatt hade jag kanske blivit halfgalen och börjat slåss, men inte denna gång ;) Dock fattar jag inte hur de inte kan ta skit själva, skirker man saker till folk får man fan tåla lite svar på tal också. Hoppas de tänker sig för lite extra innan de skriker på någon igen, höhö

Nästa dag fick jag uppleva den mystiska händeösen med den kebabkastande afrikanen på buss nr. 1.
Satt på bussen som vanligt, lyssnade på musik helt lugnt och fridfullt när några femtonåriga killar gick på. (alltid dessa ouppfostrade femtonåringar alltså, VET HUT.) Två av dem var typ... sämst på svenska och pratade något underligt språk, kanske arabiska eller något. De hade uppenbarligen aldrig sett en brud med grönt hår innan för helt plötsligt fick jag en stackars afrikan kastad på mig. Det var alltså hans kompis som puttade honom rätt på mig, jag flög nästan in i fönstret vad fan! Såg att han skämdes, dock, så jag glodde inte surt. Det var den taskiga kompisen som gjort fel. Helt plötsligt kom en jävla kebab flygandes mot mitt stackars hufvud! Som tur var så kollade jag på den kebabkastande afrikanen (dvs han som puttade sin kompis på mig) för hade jag iten gjort det hade jag fått kebab i hela huvudet. Höll fan på att skrika något mycket, mycket elakt men jag stoppade mig själv. Det var inte mig han siktade på utan sin kompis. Såg hur den stackars puttade killen skämdes, haha, han satte sig längst bak i bussen och kastade ett äpple på sin buffliga bekantskap som straff! Alltså de visste upåenbarligen inte hur man handskas med mat på rätt sätt...

Och så sista sepehändelsen! Igår var det faktiskt. Efter jag hade varit hos Madde och henne kille och blivit bjuden på god lasagne (fick synda och äta mjölk, kan ju inte tvinga dem att köpa svindyr sour supreme + omarinerad tofu när de säkert skulle hata det ändå och jag skulle få äta upp allt och känna mig skyldig, haha.) vi kollade på en av mina favoritfilmer också, Sodoms 20 dagar (eller Saló) SVINBRA RULLE VA, CHECKA GENAST. Ni kommer nog.... krekazz litte i munnen <3 Aaaanyway, allt var finemang tills jag satt på bussen hem. På busstorget gick det på en fet och väldigt ful fyllegubbe som såg ut som en röd padda ungefär. Han satte sig bakom mig och jag tänkte väl inte mer på det, det är jobbigt nog att åka buss och jag behöver inte "rub it in" genom att tänka på hur många smutsiga människor som sitter/har suttit på bussen och typ dö pga. smutsen och äcklet!!1 Lyssnade på min svinbra ascoola musik (Jack off jill btw) när jag kände något konstigt på min bara axel (hade tröjan lite coolt på sniskan sådär, ni fattar vad jag menar va!!1) och när jag vände mig om så såg jag.... *drumroll*..... FYLLEGUBBENS JÄVLA SMUTSIGA SVETT-HAND PÅ MIN MJÖLKVITA SEKSIGA AXEL!!!!!!!!!!!!!!1 Gav honom dödsblicken of dooooooooooom och han ryggade fan tillbaka i sätet HAHA! När han gick av glodde han på mig genom fönstret. Gjorde då en min som jag döpt till "äckel + förakt + JAGKROSSARKÄKENPÅDIGDITTJÄVLASVIN = lyckat resultat" eftersom den alltid ger ett önskvärt resultat. Så även denna gång och jag hoppas han aldrig mer pillar på random brudar på bussen. Tafsar han på mig en jävla gång till ska jag skälla ut honom tills han lipar! Jag ska säga typ "DIN GUBBSJUKA JÄVLA FYLLEHUND! VAD FAAAAAAAAN GER DIG RÄTTEN ATT RÖRA VID MIG, DIN UPPSVÄLLDA JÄVLA PADDA! SKA FAN KROSSA DIN FULA UPPSVÄLLDA PORTVINSNÄSA OM DU INTE AKTAR DIG DITT JÄVLA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS" och det kommer vara så jävla FAB att skrika det också! Så ni vet.

Om du orkade läsa allt får du en guldstjärna! <3 Och en rolig bild:


AND WITH THAT I BID YOU FAREWELL. Och så skriver jag mer en annan dag!

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

Assåååååå sjuuuuukt!

Det får mig att tänka på en blogg jag nyligen har hittat: http://howmanywomen.tumblr.com/

2011-04-16 @ 18:59:43
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0