White Penis

Inuti är allting fult, lite rött kanske, eller metalliskt. Det beror på hur föremålet man öppnar ser ut på utsidan.

Sååååå jävla trevligt att komma hem igår alltså. Vet inte vad jag gör för fel, men något är det ju för folk blir då aldrig glada att se mig. Eller de flesta blir det, men kanske inte den som betyder mest. Kan ha berott på att jag blandat ihop dagar igår och trodde att vi hade bestämt saker vi inte hade, men det är ingen godtagbar ursäkt för att bete sig hur som helst. Blev ännu värre idag. Har varit skitsnäll hela morgonen, började med att bli väckt vid 7 av att bli sönderkramad. Det kan ju vara mysigt men inte när man har mensvärk och folk kramar om magen. Men jag blev ju glad ändå, det är ju ett bra tecken att man får en kram. Sen städade jag massa också, massa saker som jag inte uppfattade som stök men jag tog bort dem ändå. Var både tyst och effektiv. Dock hade jag inte bett mamma stanna vid någon mataffär på vägen hem igår. Och det var jävligt dumt gjort av mig, av någon anledning, för nu blev allt sådär jobbigt och argt. Är väldigt förbryllad, vet faktiskt inte vad som utlöste en kavalkad av "HÅLL KÄFTEN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ" och "Du är ju fan helt jävla dum i hela jävla skallen!!!!1" men även lite "fattar du inte eller?!? E re hål i huvvet pårej eller?!??1"

Och nu hörde jag visst en diskussion mellan den dom bor här och dens förälder om att jag inte ska följa med på personens födelsedag fast den fyller 30 för jag ska visst stanna hemma och passa katten. Ska man lipa nu eller? Haha. Får jag inte följa med ska jag fan ha fest. Alla är inbjudna. Precis fakkin jävla alla. Och det ska vara asmycket musik och röj och cigarettrök och glassplitter och kanske lite bloooooooooood i hela lägenheten. Allt som är störigt liksom, så bjud gärna jättestöriga människor, ju värre desto bättre! :))))))))


Haha, fast jag är ju van att inte få vara med så det är inte så farligt ändå. Tror jag drar till ------ imorgon och diskutera hur jävla hemskt det är att inte få vara med, kan ju inte dissa folk själv i dessa svåra tider liksom. Och så får man höra samma gamla vanliga berättelser som man alltid hört och det känns så tryggt för då vet man hur det slutar och så vet jag hur jag ska göra för att inte göra henne arg så... jag drar fan dit imorgon tror jag. Eller vänta lite, naaaaaaaaaaaaaj det kan jag ju inte för det är snart Maj och då ska jag testas och fixas och dampas med så det går inte för sig. Ååååh jag behöver kanske förändring ändå. Vill ha något litet och snällt.


stunder som dessa ångrar jag att jag skaffade katt, jag visste inte att mitt liv skulle bli helt förstört och jag skulle få skäll för saker varje dag och folk skulle vara oresonliga. Mitt fel som vanligt. Just nu tänker jag på hur saker ser ut inuti. Jävligt dåligt tecken. Ska nog käka något litet och snällt nu. Som främjar superdeluxe-snabb x+y axel rotation. DU VET ATT DEN ÄR SNABB. Snabbare än....... jag när jag var typ fem år och hade ADHD som fan och gömde mig i klädaffärer.



Ursäkta, ursäkta, ursäkta. ALLTSÅ ÅH VAD FAAAAN JAG HAR SÅ JÄVLA BRA TÅLAMOD JU!!!! Har inte blivit sur ÄN <3 GULLE MIG VA?

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0