White Penis

Baby, that's immature.

Ska gå till affären snart! Gå alltså, inte åka bussen. Intressant va?!?1??!?! :DDDDD Eller nej, men jobbigt. Hatar att gå haha. Fast det måste man ju om man ska se säxxi ut. Man får inte sitta hemma och äta goooooodis hela dagarna, va. Fast först måste jag komma ikapp med alla bloggar jag itne har läst, shit alltså, har redan suttit i en timme och sträckläst olika folks bloggar. Haha, vad fan? :D


Har en ny asbra artist som min brorsa hittade: Dj Lubel. Ni måste lyssna på youtube eller spotify NUNUNUNU. Så himla fina låtar haha <3


Och så något jättebra! Pappa berättade för mig att han ska till London igen typ nästa vecka och bara "bara så du vet så hinner jag nog ta en tur till camden om det är något du vill ha...." och jag blev helt "....ASSÅ VÄNTA SKA FIXA WISHLIST!!!!!!!!!!!!!!!!!1" haha, blir helt psyko när det gäller gratis krejjjor! Skapade värsta fetinglistan som gick på 200 pund <3 Hoho, ondskan! Nej men jag får väl bara en grej kanske. Eller två. Eller tre. Helst vill jag ha en fancyfanc jacka eller klänning! Eller.... allt. ALLT. Haha. Nej, jag ska jag ju shoppa sönder när jag åker till USA, antagligen 20 Juli! Då hinner alla tatooozzzz läka innan med, och så komemr jag hem 5 Augusti för jag ska ju på bröllop den 6. Kommer bli jobbigt, alla jävla kusiner och sånt. Men vad fan ska ju gå ändå. JAG I KYRKAN?!?! Lika otroligt som att jorden skulle gå under <3
Naaaj, jag ska ju shoppafan som sagt. ÅH SÅ KUL MATERIALISTEN HAR TALAT OK HEJDÅ.


Ska träffa min fruga i helgen med <3 FFFFFF-FANCY. Naaa, häjdå på rly! Måste fixa iordning mig tills jag ska gå till affären. Och så vill jag köpa smink.... JAJA HEJDÅ.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0