White Penis

Stormästaren.

Haha, om jag drar i skinnet på armbågen så stannar det kvar uppe. Vet fan inte vad jag gör. Tror jag får köpa de där implantaten snart (skev som snö.) så jag kan bli fulländad!
Om ni bara visste, åh världen bästa känsla jag SKITER statistiken och omvärlden och allt vad ta hand om sig heter. För jag har gudarnas ambrosia och du får inte smaka och du vill smaka och jag vet att du vill. Resonerar som så att alla har något inom sig som måste dö. Eller desinfekteras. You really turn me on and on!


Tror jag behöver mer av allt. Hundar med stora ögon, extralivet, bilbanevärlden. Jag är vid svanarna, var är du? Och jag visste redan då att detta var ren kärlek och propagandan bara ljuger. Snälla låt mig bli rik så jag kan köpa allt i världen :D Hur kan någon ogilla kärlek? Säkert någon otacksam jävel som inte fattat vad riktiga känslor är.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0