White Penis

Wangdangdiggitydangdidang.

Förbannar läkemedlesverket som producerar all oändlighet. Förbannar kroppens anpassningsförmåga och alla utbytbara delar. Förbannar duperingsförmågan och diverse vitt brus. Sockerspya!

Har fan svinbra idéer på gång nu! När jag bli typ.... 40 år och får hål i tännera ska jag byta ut dem mot titanimplantat. Och så ska jag bli cyborg! Fan vad odödlig jag kommer vara, ni kan köra över mig med en bil utan att jag dör till exempel. Och så kan jag bo i rymden. Fast först ska jag tatuera mig till vintern eller hösten. Haha, hackig text ftw.

Nu ska jag spela tvspel och sån shitt! Puzz.




Ps: Frida; malboken SKA skrivas! Så fort jag har jobbat fram en maffig bakgrundshistoria blir den av :D

Kömmentarer
Postat av: FroidaP

Åh, MALBOKEN <3 Jag längtar! Skriv upp mig på listan över köpare, för jag SKA ha den :3

2011-08-19 @ 12:25:09

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0