White Penis

Bäst för dig att du inte tycker detta är SKITKUL som i "haha-superduperfunnyshit"roligt.

OK NU HATAR JAG FAN ALLT PÅ RIKTIGT. Folk fnissar och SKRATTAR åt min sorg. Jag tänker fan krossa en flaska i skallen på alla som jag komemr på med att göra det. Jävla missfoster, bara för att alla du känner inte bara dör och dör eller blir sjuka och vittrar bort så behöver du väl inte skratta när jag lider? Börjar nästan lipa. Sluta vara så elaka fittmänniskor. Det här var fan droppen alltså, trodde inte jag kunde bli mer arg och ledsen men det gick visst. Där försvann den nattsömnen hehe. Ska tänka hela natten på hur jävla hemskt det är att Frida är död och folk bara tycker det är kul och typ "looooooooooooooooooool din smärta är så jävla rolig att jag bara måste dissa dig och hoppas att det gör ont i dig" Ska fan döda dina vänner och när du lipar ska jag skratta skitmycket och bara "AHAHA fy faaaan vad fake du är, jävla dramaqueen hoppas att din mamma också dör! Va? Är det inte kul när det händer dig? DET SKULLE DU FAN HA TÄNKT PÅ NÄR DU FLINADE ÅT MIG DIN BAJSAPA."


Äh, ta dagens låt istället. Har lyssnat på den i 40 min nu.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0