White Penis

Blow awaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.

Så mycket att säga, så lite tid.
Var nära på att få ryck idag.
Jävla destruktiva behov haha.
Lyckades tjata sönder så jag fick mina medz.
Nu kan jag vara glad ett tag igen.

Hör av mig en annan dag. Ska spela spel nu och hoppas jag inte behöver ta 35 tabletter för att sova idag igen för då tar de slut så jävla snabbt och jag blir helt mongo dagen efter och typ river ut alla saker ur bokhyllor och får grava talstörningar. Haha. NEJ JAG MISSHANDLAR INTE MIN KROPP.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0