White Penis

Brooding.

Glömde mitt täckstift hemma buuuuhuuuuu :((((
Haha fy fan vad allt failar idag. Har inte lust att vara så personlig att jag skriver exakt vad för jag skäms faktiskt över hur jag är. Det vill så gärna komma ut med det får inte.

Nej, jag får sluta vara så jävla emo. Vet ni, det är bara att tänka på hur ful man i alla fall INTE är så mår man genast bättre haha. Det och pinsamma saker som hänt en förr i livet. Som när jag råkade säga hur mycket jag hatade en i skolan och ungens pappa stod bakom mig när jag var åtta år gammal. Eller när jag och en vän slängde jalapenos på alla gäster inne på en dum grill/pizzeria hahaha. BETTER UP: Vara cp-full klockan två på en måndag, träffa sin tyskalärare och nästan spy på hennes hund.
NEJ JAG ÄR FAN INTE NORMAL. Hopaps det blir lika onormalt imorgon haha, behöver gaska upp mig litte.

INGA PIERCINGAR LOOOOOOOOOOOOOL


Kömmentarer
Postat av: Sofie / lovelost

Skriv det privata till mig. Bilddagboken du vet.

Jag förstår. Säkert bättre än någon annan. Även om jag inte berättat om mitt förflutna för dig. Men jag tror du vet att vi är av samma skrot och korn. Att du känner det på dig.



<3 :*

2011-12-09 @ 19:55:12

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0