White Penis

Den heter visst "moralens undergång"

Gömmer mig fortfarande. Världen är flipprig och allt är skevt. Snart får det inte flippra mer, jag ska till föräldrarna och vara snäll och vanlig och fira jul och inte supa bara dricka julmust. Ni får roa er med en dikt från min gamla, äckliga och anonyma blogg tills jag känner mig lite mer social. Varnar känsliga läsare btw. Haha.

Titta inte mer, det gör dig bara ledsen.
Jag kan aldrig bli mindre. Fåglarna kvittrar öronbedövande.
Deras kakofoni spränger min skalle.
Jag sliter i håret, det går av.
Bambi-Sue, jag älskar dig.
En hotfull relation.
Ett munsår, en sjöhäst, en stupränna, en ruttnade själ fylld med likvax.
Det enda som hörs är dessa olidliga ljud. En frän doft, som den av sur ved, tjäran rinner ner för väggarna, bildar stora svarta pölar på golvet.
Som du trampar i.
Orolig, rädd, panikslagen.
Uppskrämda små rådjurskid bor under min säng.
"Hjortflickan hjälper er" måste jag gång på gång intala dem.
De hatar Rock ’n Roll, de skriker så fort de hör musiken.
Jag lovar att hänga puckobruden i hennes egna inälvor, jag måst
e lova dem saker, de slutar aldrig ropa annars.
För min egen skull borde jag utplåna allt motstånd, minsta lilla rival måste skickas till jordens mittpunkt, pulveriserar, smältas, bli en vacker diamant som jag kan inhalera.
Tillsammans ska vi kasta sopor på dagisbarnen.


Hur i helvete tänkte jag där? Jag har utvecklat mitt språk lite sen dess men jag var nog påhittigare då än nu. Gillar't.

Nej, nu ska jag försöka vara lite produktiv. Svara på några sms kanske. Tack för alla fina kommentarer också. Hörs.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0