White Penis

Mourning air.

Somnade vid c.a 07:25 idag. Typiskt. Vaknade vid halv tolv och mådde rätt bra. Tills jag åt frukostlunch för ett par minuter sen. Fast det mest var grönsaker vill jaga bara... äh. Är så ledsen för att det regnar och är storm idag, kunde ite gå ut och gå och jag hatar den jävla crosstrainern. Dumbrud.
Färgade och tvättade i alla fall håret idag så nu är det inte tovigt längre.
Känner mig så tom och konstig, och det är inte för att jag fuskat med medicinerna tyvärr.
Tror jag vet vad det är dock. Har väl slut på signalsubstanser. Och när jag är hos föräldrarna ser jag mittgamla rum och jag undrar hur de kan sova där för ångesten därinne är tjock som tjära fast jag iten bott där på två år.
Minns när jag höll vakt vid fönstret och mina ben var blå och jag inte vågade röra på mig för väggarna bara krympte och allt hade huggtänder så jag fick kramma ett baseballträ under täcket och barrikardera alla öppningar. Stoppa papper i springor och hål så inget skulle komma in och allt var så jävla färglöst.

Vill svepa in mig i håret och inte gå ut, men jag ska ner på stan med mamma sen och köpa sprit och kattsand. Bra kombo! Nu kom brorsan hem, ska väl glo på när han spelar spel.

Pusshej.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0