White Penis

Taster

Aaah jag upplevde en så sjuk slump nyss. Jag pch mitt värsta hatobjekts bästa polare loggade in på helgon samtidigt HAHAHA. Vet allt om mde där brudarna. Know your enemy, heter det ju.

Jag är så jävla nere idag, dudes. Kännemr mig sämst, fulast, fetast, mest misslyckad och dissad i hela världen.
Alla är så jävla mycket emr lyckades och smala och fina och bra. Typ. Vill bara dö i en eld. Ännu värre är det att jag råkade se att någon relativt känd fittbrud har fixat exakt samma färgkombination på sitt hår som jag hade tänkt göra typ nästa månad. Så nu kan jag ju inte för då kommer alla tro att jag härmade henne. KUKLIV HATAR DIIIIIIIIIIG. Så hatisk idag haha. Vet ni hur jag tänker mig att alla fula elelr dumma pratar? Jo, de snackar väschöttschka hahaha. Det är så kul när man tror det och så hör man personen prata och så pratar den typ... småländska och man blir helt "wtf, du snackar ju inte västgötska?!?" men man kommer ändå alltid tänka på dess dialekt som sådan. Dess och den haha. Folk man hatar är så dåliga att de inte ens är folk, de är tingestar ;)
Borde göra ett videoinlägg om detta för det är sjukt mycket roligare när man hör det men då tycker ni väl att jag är ful och pratar västgötska buuhuhu. Närå, det gör ni inte hoppas jag.
Hmm, vad hatar jag mer.... JO, mina ben. Så jävla feta. Helt oproportionerliga så jag måste liksom dölja dem. ALdrig att jag skulle gå barbent, det kommer fan inte hända. Benen är fulare än magen. Ok att jag nästan ser gravid ut men det finns ju korsetter. Dock inte benkorsetter. Tyvärr är det mesta av mina lår bara muskler vilket är skitstörigt eftersom det betyder att de inte är fett-feta utan bara biffiga hahaha :(  Och jag hatar att jag inte kan sova eller promenera som vanligt när jag är hos föräldrarna. Jag hatar att jag inte är rik och jag hatar att det har gått mer än en halvtimme sen jag sfisfhuh så jag kan inte bara bnudyhfidhf upp det för all dfhfurkg har redan tagits upp av skitkroppen <- CENSUR FÖR ERT EGET BÄSTA. Trust me, you don't want to know. Ångest. Ja, jag har visst fallit tillbaka i gamla spår men det gör inget för jag blir bättre såhär. Haha, min blogg blir bara mer och mer retard för varje dag. Men vad jag hatar allra mest är att höra världens hemskaste ord yttras när jag bara halvtimmen tidigare tänkt på hur jag alltid vill spendera livet med en person. Att få höra att jag ska bli försökt att älskas mindre kunde inte kännas värre. Men jag kan få det att kännas mindre. Får jag det att kännas mindre blir jag mindre älskad och blir jag mindre älskad måste hela jag krympa för att passa in i den minskade kärleken. Så är det bara. Btw så glömde jag köpa sprit i onsdags. Får traska dryga milen till bolaget här i pissingsås imorgon och bli sönderglodd av hela stan. HATAR min gamla hemstad mest av allt. Folk bara glor och glor på ett elakt sätt och jag känner mig liten och rädd för jag känner verkligen hur de bara hatar mig. De säger så elaka saker och det är verkligen jobbigt när en hel stad av okända bonnläppar bara teaterviskar "fan vad fuuuuuuuuul hon är!" och "såg du?!?! SÅG DU HUR HON SÅG UT?!?1??! Hur fan kan man se ut sådär" JA DE SÄGER SÅNT. Kan fan inte vistas ute här, helt deprezzing. Känns fan som om alla tycker så, även alla som är snälla. De hittar nog bara på ursäkter när de först lovat/sagt att vi ska ses och vi sen inte gör det. Ursäkter bara för att de kom på att de har bättre vänner.



NEJ JAG ÄR INTE OK. Allt bara rasar. Men jag klarar mig, det gör jag alltid.

Kömmentarer
Postat av: Sofie / lovelost

Jag behöver inte se det som censureras. Jag förstår. Tror du och jag är lika. Även fast vi inte pratat om allt destruktivt skit. Gamla livet som sårat och förstört och rivit isär en.

Men jag ser dig. För den du är, jag ser att du är som jag. Att vi har lika historier.



Du är perfekt som du är prinsessan!

KÄRLEK! <3 :**

2011-12-09 @ 19:42:06

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0