White Penis

Felrimmad fritid.

HI THAR.


Känner mig väldigt väldigt trött och väldigt väldgt arg på mitt tvspel eftersom jag måste börja om från en gammal sparfirl... jag har spelat 60 timmsar sen jag sparade på den! Och all har fakkat sig totalt, så nu ska jag spela i 60 timmar och blogga mer imorgon (ja, det ÄR fysiskit möjligt)

Så ni får nöja er med en lista till imorgon!!1


100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Kaffe
Telefonsamtalet: Min bror, men han svarade inte.
SMS: Madde
Sång du lyssnade på: The Suicide Song - Carpathian Forest (blackmetalemo hahaha)
Gången du grät: För några veckor sedan.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Om date betyder knulla och dricka sprit så har jag det.
Har någon varit otrogen mot dig: Ja.
Varit kär?: Jaaeeehhhhehe.
Förlorat någon speciell person: Nej!
Varit deprimerad: VATRORU?
Varit så trött att du somnat sittandes: Det tror jag.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Rosa
färg 2: Glitter
färg 3: Svart och turkos och neongrön!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Skrattat så att du har börjat gråta: JA!!!!1
Träffat någon som förändrat ditt liv: Vet inte.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Nja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Det gör de väl alltid.
Kysst en kompis: Ja.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte så skit. Däremot bdb och där har jag träffat 1
Hur många barn vill du ha: INGA ALLS.
Har du några husdjur: Fyra.
Vill du ändra ditt namn: Ja, hela.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Tappade bort mig.
Vilken tid vaknade du idag: Kanske halv tio?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Knullade eller sov.
Någonting som du längtar till: F.R.E.D.A.G!
Senaste gången du träffade din pappa: Förra månaden.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ...
Vad lyssnar du på just nu: Piss Fiend - The upbeats
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hade faktiskt en i min gymnasieklass! Den du!
Vad gör dig irriterad just nu: KUKFALLOUT NEW BÖGAS!!1
Vad är ditt namn: Pissfan! Nej, jäxxä.
Singel/upptagen: Öpptagen.
Stjärntecken: Jungens fru.
Kille eller tjej: Goirl.
Grundskola: Ängaboskolan.
Gymnasie: Ljud & Bildskolan
Högskola: Ingen än.
Hårfärg: Grön!
Långt eller kort: Tyvärr ganska kort.
Längd: en å sjuttio, cirka, kanske lite längre.
Vad gillar du gällande dig själv: Min näas och mina nyckelben. Och ögnfransarna.
Piercings: Läppen, näsan och öronen. Planerar minst tre till <3
Tatueringar: 2, fler på gång ofc!
Höger eller vänster: Både och.

DIN FÖRSTA:
Operation: Har inte gort någon än.
Piercing: Öronen när jag var 12.
Tatuering: ÖGGLA på höer arm.
Bästa vän: Jennifer, när jag var 4 hahaha.
Sporten du spelade: Simning.
Husdjur: En katt när jag var 2 år, den hette Majsan för den åt majs.
Vaccination du minns: Jag fick någon jeffla spruta när jag vasr asasasliten, men jag minns exakt när.
Konsert: The Offspring på Liseberg 1996 HAHAHAHAHA
Förälskelse: Någon i min klass när jag var typ... åtta år.
Alkohol du drack: Alsolsprit/whisky/konjak blandat med fun light guava/lemongrass. Spydde självklart.

JUST NU:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Är du på väg att: Spela tvspel och ta en cigg.
Lyssnar du på: Gudibrallan - Oskar
Väntar du på: Att jag ska komma på vad jag vill äta till middag.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ALDRIG. Om jag vill det så döda mig, ok?
Vill du gifta dig: Ja, helst nu.
Karriär i åtanke: Sminkös eller hora. NEJ U BLEV DET JU LITE FEL, jag menade ju Paris Hilton såklart, inte hora!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Seksi läppz.
Kramar eller pussar: KNULL.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Båda.
Snygg mage eller snygga armar: Bådae och. Fast min pojkvän har världens sexigaste mage <3
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
Känslig eller inte: Lite känslig sådär, det är sött.
Ragg eller förhållande: SUPA KNULLA BO I RADHUS. A.K.A förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Neutral.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ALLTID.
Tappat glasögon eller linser: Haha, ja, fast jag sätter i dem igen sen. SNUSK.
Haft sex på första dejten: Alltid, horslynig.
Krossat någons hjärta: Hehe, jag tror det.
Har du blivit arresterad: Bara nästan!
Dissat någon: Det gör jag jämt.
Gillat din killkompis (mer än som vän): En gång.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Kanske.
Mirakel: Finns inte.
Kärlek vid första ögonkastet: Bara en gång.
Himlen: HIMLEN ÄR NYA TUTTAR OCH ROSA TELEFON. (Nej, men den tillverkas i öststaterna. På rly.)
Att kyssas på första dejten: Behöver inte tro då jag redan vet att de existerar.
Änglar: Åååh ängel is a place on eeearth!!!1 Nej för fan.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Inte än så länge!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jag antar det.
Vad kan du verkligen inte leva utan: SHITT! Nej, min pöjkvänn.
Vad vet inte så många om dig?: Jag är skitelak i hemlighet, gillar krig och drömmer om att skjuta med pickadoller och kasta granater i Texas.

SÅN HÄR PICKADOLL, DÅ!


Den rosa eller den randiga <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0