White Penis

Choco fight.

Jag + drama = SANT <3<3<3<3<3

Såhär såg dramat ut, för jag orkar inte skärmdumpa:
*de skriver till en tjej som är självskadeberoende*

Ful idiot nr 1: fy fan dina armar!!!!! och katten ännu fulare!! xd

Ful idiot nr 2: ahahaha kunde inte sagt det bättre XD

Normalbevågad människa: men era idiotiska kommentarer e fulast.

Episkt dramatiska jag: aaahahahahahha jävla inskränkta idioter :DDDDD

Ful idiot nr 1: ska bara säga att din profilbild ser ut som något hämtat ur stephen kings böcker eller nåt!..
fyfan på fläsk XD

Normalbevågad människa: men du kommer från skåne,så din kommentar räknas inte.
bilddagboken e för riktiga svenskar,inte halvdanskar.

Normalbevågad människa: eller,ska jag skriva;

men deo keommer freon skeone,så dein kommentaer rejknas einte. bilddagbeoken e föer reikteiga sveinskar,einta haelvdaenskaer?

Normalbevågad människa: &gå&fortsätt måla lite streckgubbar&blommor på nån jävla tegelvägg istället för att sitta där bakom din dataskärm&spela skön.

tack på förhand.

Episkt dramatiska jag: BombingHard*: Gör den?!? Åh, TACK! Vad glad jag blir! Det ska ju se läskigt ut, det är meningen att jag ska likna ett spöke nämligen. Och jag tror inte jag har så mycket fläsk, dvs. fett som det heter på riktigt svenska, faktiskt. Däremot ser du lite fjantig ut i din rånarluva, det är nog meningen att du ska se stentuff ut. Men det gör du inte. SKEÅÅÅÅUNE. Ursäkta skånskan, jag var bara tvungen.

*det är vad idiot nr 1 heter på bilddagboken! DISSA PÅ BARA!!!! Hahaha <3

Jag tror inte dramat är slut än, så fortsättning följer antagligen! Jag komemr att bli ännu mer dramatisk ochdissig och sen kommer småbarnen tröttna på att bläddra i sina ordböcker då de inte förstår hälften av vad jag skriver, blir sådär smart-dryg när jag råkar ut för puckon, dock har smart-drygheten itne infunnit sig än, den kommer när jag kommit upp i varv :DDDD

HAHAHAHAHAHAHA DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATIIIKEN!!!!1



if aj wör a man and you a dågg, i tråw a stikk får yooooou!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0