White Penis

Ehh... Hej?

SÅRRI!!1 Jag har inte haft tid eller lust med datorn på två dagar nu eftersom jag festade sönder hela helgen, haha <3 men jag är inte död för det!

I fredags var jag ute med min fru, vi gifte oss på BR och var aspackade, sen drog vi till stucky och blev ännu mer aspackade. Träffade en tjej som hade varit nanny i England och där jobbade hon för (agenturens chef alltså, men andra ord) som hade varit nanny åt Adam Ant! HUR JÄVLA COOLT ÄR INTE DET DÅ? Hon var visserligen typ förtti år gammal, men hon såg UT som en tjej. Så det så. Sen höll jag på att snea eller däcka elelr något i den stilen så jag tog bussen hem vid två och lämnae min stackars fru helt ensam på stationen! ELAK MAN!!1 Men hon klarade sig sen ändå <3 När jag kom hem till Borås hade bussarna såklart sltat gå men jag träffade en man som var äcklig och gammal och ringde taxi åt mig. Han ville baa knulla, märkte jag sen, så jag sa THE N-WORD (han var svart, jag skäms, men han försökte faktiskt dra ner min kjol och ta mig på brösten!!!!) och sprang hem illa kvickt. Ok, det rättfärdigar inte rasism men jag hade sagt lika hemska saker till vem som helst som hade försökt våldta mig. Hade han varit vit hade han blivit kallad för DIN ÄCKLIGA JÄVLA MONGOLOIDA KUKSUGARHORA, HOPPAS DU BLIR KNULLAD I RÖVEN AV HIV-MANNEN UTAN KONDOM!!1 eller något. Man får vara taskig om någon försöker våldta en! Sa faktiskt ungefär samma sak till den svarta mannen, fast mer "din jävla *RAZIZMEN!!1*jävel hoppas du får cancer i röven och dör"
Fast min sambo tyckte int att jag skulle ha blivit arg, han tyckte att jag skulle ha sprungit 6km hem istället!

AAAAAAAAAANYWAAAAYAYAYYAYA: Var inte i så bra skick i lördags, ganska oväntat va? Men jag festade med madde ändå. Lyckades bli frisk genom att äta dinkelmakaroner och tomatsalsa. Så jag drog på mig kårzetten igen och festade järnet! Lyckades sjunga med till progglåtar och onkel kånkel odv, sen drog vi till krogen. Det var visst 23 år där så vi vågade inte gå ut och röka. Löste det med snus. Haha. Sen käkade vi falafel och strips, men jag gav bort det mesta till hennes date (ELLER VAD NI NU ÄR!!!1) och min  sambo. ÅNGEST! Nu har jag väl inga pengar kvar, haha. Blir väl att ta ut på fonderna ;) Sen när vi skulle med bussen hem om det en ful puckobrud som hatade mig för at jag skulle kunna tänka mig att stoppa upp en av mina katter när de dör. Hon bara "SKULLE DU KUNNA HA MIG UPPSTOPPAD HEMMA DÅ?!?!?1" Självklart hade jag svar på tal som alltid, så jag sa "Inte dig, du är förjävla ful och fet! Dig kan man ju inte ens slänga på tippen!" och sen gick jag för jag porkade inte lyssna på hennes fula pipiga röst längre. Självklart skulle jag ju vilja ha en uppstoppad människa! Men en fin i så fall. Typ min sambo när han dör. Eller ett foster i en glasburk. Fast helst vill jag ha en örn eller en tiger eller en storspov, NEJ DET ÄR INTE MÄNNISKOR MEN JAG SKITER I DEEEET.

Nu måste jag göra mig i ordning igen eftersom jag ska träffa pappa i gbg och handla veganmat hela dagen. Tänker ta en paus med sen lunch (eller frukost för mig haha) på en indsk restaurang. SKA FAAAAN KÄKA FLAMBERADE LINSER, SÅ DET SÅ. Efter det ska vi shoppa hårfärg! Sen ska jag tvinga honom att köra hem mig så att jag kan laga spaghetti och köttfärssås (vegansk då. skriver fan kött ändå.) till mig och sambon och sen ska jag la söva hela natten! TJOFADERITTAN HEJDÅ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0