White Penis

Ocean size.

I've been stoned before
In Saint John's Wood crematorium
I fell down with boredom
Knee deep in the snow...
I've been stoned before...
In the Hague... In Prague
I've bin stoned
Before...



Bara för att dert är en sepig låttext. Haha <3




Känner mig sjukt uuuuuuuuuuäääääääääääkkkkkkkkkk idag. Mamma har itne sett min nya tatuering och hon kommer imorgon så en liten pissare har varit på mig hela dagen och tjatat, gnällt och muckat gräl. Mår piss för att jag och mamma ska baka tårta imorgon. VET ATT DET ÄR GOTT MEN SÅ JÄVLA FÖRBJUDET. Får ångest redan innan jag ätit det <3

Nej, jag kollade på bilder från förra sommare, trodde jag var smal då (-09 alltså) men FAN VAD FET JAG VAR. Typ lika fet som nu. JAJAJA, Jag har blivit sjuk i hela hövvet haha. Min pöjkvänn tycker INTRE att jags ka gå ner i vikt mer, mend et tycker jag. Typ tjugge kilå! Då har jag fan gått ner...TRETTIO KILO!!!! Än så länge har jag bara gått ner tolv. Mend et är ok för jag var överviktig förut.


OK DAGENS PITTLIST! Idag är kukarna dumma, så det är en pittlist.

FOLK SOM ÄTER BARNMAT OCH KATTMAT OCH GUD VET VAD FÖR ATT BLI SMALA.
Men för fan, lägg ner jävla cppuckobrudar! Sluta ät helt och hållet istället för att käka svinäcklig barnmat. Barn har efterblivna tungor och tycker att mat som smakar papper är gott, eller mat som smakar ignenting. Själv älskade jag leverbullar och toapapper när jag var liten. JA NI HÖR JU!!! Ät ärtsoppa istället, ma blir asmätt och det är nyttigt. Bönor och tufo är och wokgrönsaker eller haricot vertes är också nyttigt. ELELR ÄT BARA EN MÅLTID OM DAGEN!!!1 Fatta.

DEN JÄÄVLA CERNITLERAN!

Det är så JÄVLA ful med smycken av cernitkera och alla gör dem., Jag gjorde grejer av cernitlera när jag var typ sex år gammal. DEN NIVÅN ÄR DET PÅ. Det är skitirriterande när alla allalalalalallalalallla ska hålla på och göra fula jävla berlocker i cernitlera och sedan försöka pracka på en sin jävla lerskit. OCH VI SKA INTE ENS TALA OM TÖJSMYCKEN TILL ÖRONEN. Don't get me started, va. Cernitlera är giftigt! Vill du töja dina örsnibbar med gift eller?!?!?! Vill du ha cernitlerans gift i ditt blod och få cancer och dööööööööö??!?1 NEJ JUST DET.

CUPCAKES.
Varför är muffins med på pittlistan, kanske du undrar? JO. De är med för att... jus det... ALLA GÖR DEM OCH JAG HATAR DEEEEEEEEEEEEEET!!1 Mår fan illa när jag ser folk med sina misslyckade jävla bakverk som de absolut MÅSTE fota femhundranittioniotusenmiljarder gånger. Och de gör dem i helt neutrala smaker, typ sockerkaka, med ful jävla smörkräm eller frosting. Och deras smörkräm/frosting är ALLTID rosa elelr lila. Aldrig grön eller svart eller glittrig. JA DU KAN GÖRA GLITTRIG GLASYR. Men du måste ha skillz, och det har inte massproducerade skitmänniskor. Deras föräldrar har producerat dem i lika stor skala som burhöns värper ägg. Själv är jag inte massproducerad. Dät synns faaktikstsktks på min inelegenz, fö jak stavvar så braeehh!!1 Nej, gör jag muffins (GÖR INTE CUPCAKES FÖR DET ÄR UTTJATAT, OKOOK? Kan ju itne göra grejer som är med på pittlista liksom, då måste jag skriva in mig själv här och det vill vi ju inte) så gör jag dem i smakerna kokos/lime, banan/dadel med hemmagjord sirap, björnbär/hallon/vitchoklad, häflten choklad och hälften vanilj osvosvosv, alltså AVANCERADE JÄVLA PISSGREJER. inte sockerkaka.

Något som nästan platsar på pittlisten är my little pony. JAG ÄLSKAR MLPS, OK? Men folk börjar tjata sönder dem och jag blir så jävla less. Men jag kan inte säätta mlps på pittlistan, det är ju som att säga att jag älskar pissrock! HÄDELSE OCH BLASFEMI LIKSOM.

Nej nåw aj gåtta dingadingdang my dangalonglinglong! eller åka till stan och träffa madde.

OCH IMORGON SKA JAG BAKA TÅRTA OCH IDAG SKA JAG ÄTA ÄRTSOPPA FÖR JAG LEVER SOM JAG LÄR OCH ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA BÄST JÄMT OCH STÄNDIGT. Nu med caps lock!


Kömmentarer
Postat av: jessica jones

jag har gjort bla. gröna glittriga

2011-02-23 @ 16:29:53
URL: http://www.cherryfuck.se

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0