White Penis

Q and A!


Svar till ANON:

Eeeeh... jo? Det är samma sak. Motsatsen till fri abort är ju tvångsabort, dvs när kvinnan inte har något talan alls om huruvida hon ska behålla ungen eller inte. Tvångsabort utförs fortfande i länder med diktaturliknande regering, som Kina, till exempel. Vad trodde du fri abort var? Att man får göra abort i sjunde månaden eller?

Jag var itne helelr 100% seriös när jag skrev att jag ska döda alla moderater. Jag har bättre saler för mig än att sitta och hata mina föräldrar. Jag tycker faktiskt om mina föräldrar, ok att jag kanske inte delar samma politiska åsikter som dem, men jag HATAR dem inte för det! Inte på riktigt. Jag förstår att pappa är moderat. Hade jag tjänat ca 60.000 efter skatt hade jag också varit moderat. Men nu parasiterar jag ju på samhället och råkar vara emot tidelag och liknande hemskheter samt för att homosar ska få gifta sig i kyrkan om de vill och då passar det bättre för mig att vara röd. Så du behöver itne oroa dig för biologisk krigsföring från min sida :) Kanske tämmer septitanken hos min mormor över Sagerska palatset eller var nu Reinfeldt bor, men itne mer än så. Inte ens det faktiskt eftersom septitanken är förjävla vidrig!

Svara gärna på vad du tror att fri abort betyder, vill bli upplyst serru!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0