White Penis

Rainbow messiah.

Hej, nu kör vi: ÅNGERSTÅNGESTÅNGESSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEENNNNNNNN!!1

Ok, jag ser bättre ut nu än vad jag gjorde för en månad sedan. Men ändå. Inte bra nog. Blir mer sjuk av att bråka hela tiden. Älskar honom, vill inte bråka med honom. Får itne bli arg, får inte hjälpa honom att städa ens. Då blir han arg. OK VI HAR GRAVA NP-STÖRNINGAR. SÅ NU VET ALLA. Men ändå. Jag måste ju ta ut det på något. Då tar jag ut det på mig. Och jag förtjänar itne att må så dåligt, men ja kan itne hjälpa det. Måste ju få ta ut det. Har inte skadat mig själv sådär cutcutcutemobloooddampdöden på flera år, ochd et är BRA. Väldigt bra! Från att ha skurit mig varje jävla dag, minst tio gånger om dagen och en gång så djupt att jag såg skelett (fräscht!!!1) till att inte skära mig alls, på tre år. Till att nästan görA om det. Det eller slå någon. Men jag kan inte slå någon, varken pojkvän elelr katt. SPECIELLT INTE KATT. Man slår aldrig någonsin djur! Bara om det attackerar dig och typ försöker bita av stora köttklumpar från din mage eller så. Då får du slå djuret. Eller hunden som bet min pojkvän i armen förra vintern. Den kunde man ju ha slagit eftersom den ville attackera, men då skulle man i så fall helrle slagit dess ägare som var helt mongoloid och dum som inte kan vara en bra ledare för sin hund så att hunden blir stressad och biter andra hundar eftersom han SLÅR DEN OCH HAR KUPERAT DESS SVANS OCH ÖRON. Ska fan kupera gubbens röv och öron nästa gång jag ser honom! Men annnnnnnywaaaay, jag slog bara en vägg. Lite halvhårt sådär. Och ble ledsen och lipade och fick ingen tröst och så åt jag en bit kladdkaka och då mådde jag först bättre sen sämre och nu mår jag bra igen så nu pratar vu om något annat, ok?


Har börjat prata med så söta tjäjer på internetz på senaste tiden. Blir så glad <3 Och på fredag ska jag träffa min  fru igen, och på lördag ska jag gå ut med madde. JA FEST TVÅ DAGAR I RAD. Min diet går så braaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehhWKEGHAK,DFBDNB!!1


Nej. Nu ska jag åka och träna om två timmar, så det så! Är nästan inte förkyld längre heller men vågar ändå inte träna kondition efterosm förkylningen ligger och maler i näsan fortfarande!!1 Så jag får väl lyfta vikter och få biffarmar och hatta dem för att de är så tjocka :(((( Haha, nej då.

Tror jag ska spela medal of honor nu, tråkspel men jag måste klara alla spel jag redan börjat på innan jag börjar på ett nytt!!1 TJA TVÅNGSTANKAR!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0