White Penis

Sexmongodampkillen

JAG DÖR. Jag laddade upp en bild på en jävla zombiedildo på bilddagboken. Vad tror ni hände? Jag fick ragg-pm. Från kåta nittioettor. Jag lackade ur som fan. SKAPADE DRAMA.

Fulkåtkille: tjena sötnos :) är du kåt och vill snacka med mig på msn?

Fularga jag: Bara om jag får femton kilo heroin och hundra ciggaretter

Fulkåtkille: du får hundra kilo heoin och två hundra cigaretter

Fularga jag: Då vill jag inte.

Fulkåtkille: är du kåt då?

Fularga jag: Det är jag verkligen inte! Speciellt inte när jag ser att du fiskar upp lax. Har du prövat att bli fiskad själv? Det borde du göra, din sjuke jävel, du gillar ju att lura fiskarna att bita i krokar, då borde du gilla att bli dragen genom vatten med en krok i din egen käft också. Vi kan nog styra upp detta om du verkligen vill, du är ju så jävla kåt på allt och alla. Kanske även på krokar!


Sen fick jag inga fler svar :((((( BLEV FAN LESSEN I ÖGAT, jag älskar sånt här! Vet ni var jag lärde mig att fuldampa? HEMMA. Ni kan också lära er, bli arga bara! "Eller läs sexpuckona anfaller" där kan man lära sig skitbra saker som man kan säga till fulkåta män! Kanske även vinnor, men jag har aldrig fått raggmail från en tjej bara typ "åh du är så snygg vill du ta en fika?" och då svarar jag typ "vad kul att du tycker det, men jag har en pojkvän och vill inte äventyra vårt förhållande" och då slutar de. Skriver man så till fulkåta killar fattar de inte. Då måste man ta i med fulhandskarna! Och vara helt bisarr!


Nu kanske du undrar hur en zombiedildo ser ut. Den ser ut på detta viset
Hur fan kan de tro att jag vill knulla när jag lägger upp den bilden? HADE JAG VELAT KNULLA MED FULPUCKONA SÅ HADE JAG JU LAGT UPP NALKENBILDER, DET FATTAR JU VEM SOM HELST.

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

åh du är så snygg vill du ta en fika?

2011-02-16 @ 19:33:26
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0