White Penis

Shark spray

Dericker kaffe och försöker bli frisk! Ska sätta upp lite mer funky foam i badrummet. Hjärtan av skumgummi alltså.


HÄR FÅR NI EN FUNKY BILD!!1

Seksigt värre!






Har även flyttat in alla sovrumsmöbler från vardagsrummet och in till sovrummet. Bråkat lite med min gölleböllesepesambo också hahaha <3 Vi bråkar alltid. Men jag älskar honom ändå. Nu lyssnar jag faktiskt inte på disco längre, nej, nu lyssnar jag på rock! Inte pissrock! <3 Mina ögon seksar med skitfina smycken som jag ser här på interwebz också för den delen. Skitjobbigt att inte vara rik!!! Man vill ha tusen miljarders miljarder saker och man kan bara få.... typ fem. MATERIALISTEN HAR TALAT. Och jag ska vara så jeeeefla hård och nihilistisk och amoralisk osv... och så samlar jag på hello kitty och lyssnar på Rollergirl och Spacemen 3 typ :( Hahahaha! Nihilster ska bara vara märka och svåra och typ... säga jobbiga saker och gilla att lyssna på tysnaden av intet!!1 De brukar nog gilla svart också, svart är liksom ingenting. INGENTING FINNS RÄTT OCH FEL ÄR EN ILLUSIOOOOOOOOOON AV DITT SAMVETTTTE SOM INTE FINNS DET HELLEEEERRRRRR!!!! Så, nu var jag itne lika atypisk längre!


Nej nu ska jag sätta upp multifärgade skumgummihjärtan i mitt supernihilistiska badrum som är gjort av.... INTET!!!!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0