White Penis

Sick fuck

Idag är jag en sick fuck. Alltså sjuk. Faktiskt inte i huvudet den här gången utan i halsen. Fick sova ungefär tre timmar i natt och hostade tills jag mådde illa. Självklart gjorde ju inte sambons petande i min rygg saken bättre, efterosm jag är tät i näsan (däd i bäsan!!1 haha) så snarkar jag och gör grisljud i sömnen. Och då kan ju inte människan sova ordentligt och straffar mig därför med "MEEEEH, HÅLL KJEFFTEN DÅÅÅRÅÅÅ!!1 SLUTTA VENDA DEJ SÅ JEEEVLA MYCKE!!!", han får lite extra rolig dialekt när han är arg så han låter ungefär sådär i verkligheten. Hade även feber när jag vaknade så det blev inget gym idag. Jag som unnade mig pa igår bara för att jag skulle träna idag. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Alltså blir det till att äta äckliga jävla strepsils (pacmantabletterna fanns inte! Colizin eller vad fan de nu heter asgoda i alla fall) hela dagen. Och sen curry. Fan vad sur jag blir att jag alltid ska bli sjuk så fort jag börjar träna! Det var inget fel på immunförsvaret senast jag var hos läkaren, för ca en månad sen, så det är inte det som är misslyckat. Det är nog snarare att jag alltid har en jävla latent förkylning som finns gömd någonstans i kroppen. Har haft det så sen jag var 12 och jag har INTE AIDS för det har jag kollat upp. Inte HIV heller, eller någon form av hepatit. Faktiskt helt perfekta värden, till och med levern. Sjukt när man tänker på hur jag har misshandlat den ;) Inte ens njurarna ville lägga av! Checka frisk-bruden haha. Nej, men så klart så blir jag ju sjuk ändå. HELA JÄVLA TIDEN. Och det är asjobbigt och jag får inte ens äta glass mot halsontet!!1



Men men men, mina små vänner: jag har fakkat lite med kommentars-sidan igen, så nu kan ni ju checka den!

Nu måsye jag diska Kalis matskål och tvätta lite på golvet eftersom hon älskar att leka med maten!!1 Ses sen dåååååå!!!

DON'T DRINK, DON'T SMOKE, WHAT DO YOU DO?

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0