White Penis

This is not a kiss.

Sjukt dåligt med dagens låt på senaste tiden, jag vet! Men det enda jag lyssnar på just nu är Philemon Arthur and The Dung, och det har jag fått reda på att ingen förutom jag vill lyssna på. De är mitt nya favoritband! Bättre än Hole, bättre än Amon Düül 2, bättre än Miss Kittin. Ja, bättre än något annat jag tidigare hört! MÅSTE LYSSNA! Haha. Nu lyssnar jag på "Den sista veckan" och det är världens sorgligaste låt, hela världen försvinner och han sticker en smörkniv i halsen och kramar en rutten get i en dynghög. Ni hör ju vilken misär det är! Ok, det låter itne som en bra låt. MEN DET ÄR DEN. Det är så jävla sorgligt. PÅ SKÅNSKA. Haha.

Men ni vill nog inte höra, min sambo hatar dem, min mamma hatar dem, Madde hatar dem antagligen om hon skulle lyssna på dem! Så ni får la höra en annan jävla misär-låt istället! MISÄREN! Alla bara hattar sönder den stackars fule killen :DDD Vill typ.... tatuera in RACER-X någonstans på kroppen, jag är fan RÄXX RÄJSERÄXX i egen hög person (selja shitt btw!) Ni måste lyssna på Big Balck nu, allihop! Jag har hållt dem hemliga i flera år för jag var så trve gåffixsepebrud och då får man inte säga vad man lyssnar på, så klart! Men NU får ni allt höra! Världens bästa band.

 

VÄRLDENS BÄSTA BAND FÖRUTOM PHILEMON ARTHUR AND THE DUNG MENAR JAG, MEN ÄNDÅ!!1


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0