White Penis

Jag gillar inte opera.

Skulle ha bloggat igår, men nu hann jag inte!

Har ställt min interna klocka till puckobrudtime typ! Eller det är nog därför jag inte hann blogga. Fast... äh, jag vet inte.


Den riktiga orsaken är väl att jag tatuerade mig!

SÅHÄR BLEV DET:


Som ni ser så är det ju samma svincoola och sepefarliga symbol som jag har i headern! För jag är så bra!


Och idag är jag ännu bättre, och kanske lite mer puckad, för jag ska ner tll sudion igen och konsultera ders nya tatuerare, hoho!!! Ska bara hälla i mig femtio koppar kaffe innan. Eller en kopp då, men det är så jävla goooooooooooooooooooooooottttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.

Haha. Tror jag behöver något lugnande mer än vad jag behöver koffein ;)


Är mest bara så uppspelt inför fredagen! Ska ju få träffa min älskade fru för första gången, wawawawawa!!! <3 Ska bli bäst.


Borde väl sminka mig lite så jag hinner ner till studion senast 12:20, så jag kan få konsultera först! Haha <3 Och dricka kaffet. Det är ju klart nu! Senare idag ska jag tvinga min sambo att operera mitt hår och sen efter det så ska jag väl.... äta en påse nutrilett och så ska jag..... kolla på tv! Kanske röka en cigarett också, det vet man aldrig, jag gör ju sånt ibland. Typ fem gånger om dagen. För jag röker inte så myket längre! Förut rökte jag två paket! Och så ska jag väl slösa sänder mina pengar också. Har ju edan köpt en tröja av en tjej på helgon, haha, och planera jag ska diskutera idqg går väl på minst 4000.


FÖRÖVRIGT ÄR JAG SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA ARG PÅ EGYPTENS FITTIGA DEL AV BEFOLKNINGEN IDAG! Varför måste de plundra sina museer?!? Det är ju fan deras eget fakkin jävla kulturarv, vill de störta sin kultur också? Blir så ledsen när jag ser sånt, får inte kolla på nyheterna, får ju ryck och vill slakta folk. MAN KAN FAN INTE FÖRSTÖRA MUMIERNA! FATTA DET! MUMIERNA ÄR FINA! DE SKA INTE FÖRSTÖRAS! SNATTA INTE MUMIERNAS GULD, FATTA DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!


Så, nu får det räcka med ragedamp för idag. Nu ska jag sminka mig på riktigt och dra! Kanske kan blogga mer sen, va. Ska nog gå hem. 4 km är inte fy skam! Inte för mig som har noll kondition och är latast i världen.



MEN FREDAG VA FAAAAAAAAAAAAEN!!!!!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0