White Penis

Rutten get.

DOOOO ER MIIIN ENDA VÄÄÄÄN Å DOOO KOMMER ALDRIIII IGJEEEEN!!1


Heh, borde börja göra mig i ordning inför kvällen nu, klockan är ju för fan tolv och jag ska dra vid 6! Sepe, jag vet <3 Men jag måste hinna sminka mig, välja outfit, äta och blanda vådkan! SKa ju gifta mig på BR idag, vettu, måste ha något alldeles speciellt på mig då! Även fast det komemr vara minsugrader, haha. Har ingen frack eller bröllopskläning dock, skäms på dig.


DRICKTE TVÅ KÅPAR KAFE TIL FRÖKÖST!

 

Vafan, vill ha öronen! Har velat enda sen jag såg filmen för nästan två år sen. Sepefilm <3

 

 

ÄR SVINARG PÅ FULA DAMPBRUDARNA OCKSÅ. Men det är ingen nyhet!

 

 

 

MÅSTE CHECKA OUTFITS OCH HATA FOLK NU, SES SEN!!1


Kömmentarer
Postat av: Catofreya

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-11-21 @ 14:37:04
URL: http://catofreya.blognownow.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0