White Penis

ÅH! En mångålåjd!

Jag vill ha godis. Jag vill helst ha snickers. Eller choklad. Eller något surt godis. Eller piroger. Fast piroger är inte godis, men det är jävligt gott. Kanske skulle baka några såna idag? Eller så gör jag quornstroganoff. Eller bara ärtsoppa. Eller äcklig naturdiet. Jag vet fan inte varför jag är så matfixerad.

Sedan ska jag även sluta tjocka mig här hemma! Jag har lööööövat Madde att träna med henne 4 gånger nästa vecka! Ok, jag hatar att träna över allt annat på jorden. Förutom maskar, dem hatar jag ännu mer, men ni fattar: jag hatar gymmet. Och älskar godis. Haha. Men mitt största problem är min kroppstyp. Jag har lätt för att lägga på mig både fett och muskler. Det betyder alltså att om jag tränar för mycket blir jag skitbiffig, OCH DET VILL JAG INTE.

Nej, nog om mat och träning, vill ju inte bli som kissiepissibyxan höhöhöhöhö.

Nu ska jag blågga om mitt haarproblem!
Jag fick fuldampryckningar i huudet igår och bestöämde mig för att försöka bleka utväxten på egen hand. Det gick väldigt dåligt. VÄLDIGT dåligt. Jag blekte hela håret istället. Sen blev jag rädd för att det skulle gå av så jag tvättade ur blekmedlet en hel kvart för tidigt (haha, vad fult det där lät) och då blev ju hela utväxten gul. Så jag körde med silverschampo. I förtiå minuter! Då blev håret lila och allt blev fakkat och jag blev så ledsen att jag ville börja sälja shitt. Eller inte, men jag blev ledsen. Så jag fick packa in håret med en inpackning i förtiå minuter. Och sen tvätta med mjällschampo och sen med balsam OCH DET BLEV HELT VITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Förutom utväxten, som är lite gul. MEN NU VILL JAG NÄSTAN INTE FÄRGA ÖVER. CAPS LOCK. Måste sminka mig och ta kort på det, för det är vitt som faaaaaaaan asså lixxlixxlixx!!!1


Och så något som är ännu bättre: idag ska sovrummet bli färdigmålat! Imorgon kommer jag alltså inte ha särskilt mycket tid över till internetz eftersom jag måste flytta in alla möbler och kläder till sovrummet. Haha. Ska lägga up tiomiljarder saker på tradera också, men det blir väl nästa vecka.



FREDAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0