White Penis

Baptism.

Fy fan vad jag inte vill göra någonting alls. Känner FAN inte för att gå ut. ALLS.
Vill inte gå ut i bara mascara och bli svettig på ett dumt gym. Vill inte betala 1.500 för ett gymkort när jag måste betala målarräkningen på 4.000. Vill ABSOLUT inte ta ut på fonderna. Fatta det dåååååååååååååååååååååååååååååeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh.

OCH SÅ HATAR JAG FOLK SOM DÖPER SINA JÄVLA UNGAR TILL DJURNAMN. Som Nemo och Nova och sån skit. Fan vad jag hatar det. Och jag hatar mat också. Jävla äckelmat som man måste äta. Och vatten är äckligt också. Hatar att man måste dricka. Hatar allt. Vill helst slakta lite saker och bada i blodet och hälla bensin på alla hus och tända på. JA ALLA HUS JA. Varför kan inte de söta djuren få heta Nemo och Nova och Tingeling, varför ska fula äckelbebisar heta det?!?

JAG VILL AVLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVAAAAAAAAAAAAAAA. Hah.

Nej men så fick jag precis ett sms och tänkte JÄVLAFITTMAFFIA ELLER VEM FAN SOM NU SKA STÖRA MIG SNUSKFITTA PÅ DIG!!!1 Fast det var bara min sambo som trodde att jag hade dött så då blev jag gladare. Eller, inte för att jag skulle ha varit död utan för att han oroade sig för det. Det känns fint.


Just det ja, jag hatar folk som inte fattar vinken. Hör jag inte av mig frivilligt så vill jag nog inte heller höra av mig till dig, så du kan skita i det. FAN vad jag inte vill träffa folk som jag hatar. Åååh, HATTA.


Och jag hatar dina fula vänner och säkert din fula flickvän eller pojkvän och dina fula ex och hela fula dig och ditt fula djur och din fula mat och dina fula kläder och hela fula jorden!!!! Och fula rymden också.

Nej nu ska jag väl göra mig i ordning för att dö av andnöd och äcklig jävla svett och fula kläder på gymmet. KUK.

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

ALLTSÅ

JAG DÖR PÅ DEN HÄR BLOGGEN

så bra <3

2011-02-08 @ 16:03:01
URL: http://mikusagi.blogspot.com
Postat av: Jixi

DU är bra :DDD

2011-02-08 @ 18:47:46
URL: http://killercandytick.blogg.se/
Postat av: Mikusagi

Det blev inget hjärta när jag skrev <3 !!!

2011-02-08 @ 23:28:09
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Jixi

Jag ser det! Knäppt!

2011-02-09 @ 10:55:37
URL: http://killercandytick.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0