White Penis

Burning from the inside

Hade skivit skitlångt och skitbra, men så förstörde den jävla datorn allting med att dumma sig och bara stänga ner internet på eget bevåg.

Vet inte vad som har flugit i mig på sista tiden. Är så jävla ledsam och blir sur för minsta lilla. Klarar inte av att se lyckliga människor. Vill bara förstöra. Nej. Jag är en dålig människa. Vet inte vad jag känner längre, allt är som bortblåst och det känns som om det inte skulle röra mig nämnvärt i ryggen om de jag brukar älska lämnade mig för alltid. Det enda som egentligen känns är ju vrede och den där jävla modlösheten. Vill bara slakta någon. Vill gömma mig någonstans, ensam och jävlig. Bygga en bomb och spränga saker. Vill skada alla som någonsin gjort mig illa på värsta tänkbara sätt, spika i knäskålarna och injicera motorolja i alla leder. Men jag nöjer mig med att lyssna på dum musik på repeat i timmar. Har lyssnat på samma låt i en timme nu. Nej, jag vet en sak jag fortfarande älskar. Och jag kommer alltid att älska. Om jag var outslitlig och aldrig sinande skulle jag fylla mina dagar med helbrägdagörelse. Ligga i sängen och känna sig allsmäktig. Tyvärr är ju allting alltid förjävla bra för att vara sant och riktig lycka är en jävla utopi och inget håller för evigt och du kan aldrig bli fri och tro inte att du är något och alla du älskar ska glömma dig och snart faller jorden isär.


Dåtiden hade haft bot på hur jag känner mig nu. Sitta och plocka sönder borrmaskiner är väldigt rogivande. Det gjorde mig mycket sympatisk.


Bomber är fina.


Kömmentarer
Postat av: erica

Vem fan tycker att bomber är fina?

Det mest korkade jag läst på länge.

2011-01-26 @ 01:45:13
Postat av: Jixi

Jag tycker att bomber är fina. Men endast explosionerna, och endast atombomber när de exploderar. Speciellt om de är jättestora och jättefarliga.

2011-01-28 @ 12:44:10
URL: http://killercandytick.blogg.se/
Postat av: Armanelle

I want to say - thank you for this!

2011-11-08 @ 15:22:33
URL: http://armanelle.blogsmall.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0