White Penis

Dödsfarlitt!!1

Lyssnar på Gaë Bolg, så sjukt fin musik, hoho. Fast de sjunger på franska och jag fattar inte ett piss av vad de säger, men det är ok ändå!


Funderar på att skaffa löshår och färga det i någon trevlig färg. Måste bara fatta hur clips fungerar eftersom jag är så korkad ;) Någon som är lite mindre korkad som kan förklara detta för mig?!?!?!?!?!?+1!+11+?!+1 Vill ju göra klart mina jeffla dreads någon gång med, men jag blev lite rädd för plastångorna så jag får väl.... ta mod till mig!


Nu ska jag kolla på tv! Och äta ett äpple! Imorgon kanske jag gör något roligt sminkdampgrejs, vem vet?



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0