White Penis

fu.

Jag blir så arg, så jävla arg så att jag kokar. Nu har cpfanskapshorfittspuckobrud deluxe dummaste av de dumma, syfilis i hjärnan, rövfinne i ögat osvosvosv fan gått över gränsen.

Du har visst aldrig lärt dig något. Ååååh, vad du ska dööööööööööööööööööööööööööööööö. Hur kan du tro en så befängd sak? Tänk om det är sant? Jag dörjagdör?!?


Jo, jag har bara två känslor: kärlek och hat!

Kömmentarer
Postat av: Rebecha

men usch :/ vad jobbigt det där lät då..tråkigt att du fått en puckobrud på halsen..hoppas det löser sig i alla fall ;P

2011-01-07 @ 11:30:30
URL: http://queenofweirdness.blogspot.com/
Postat av: Jixi

Jo, hon är verkligen för mycket. Hoppas verkligen att hon ger sig snart!

2011-01-07 @ 19:45:24

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0