White Penis

Has the world gone mad or is it me?

Sitter och lyssnar på Hawkwind, de är ju svinbra! Hur kan man hata dem? Det går inte! Typ som Amon Düül II, de är bättre än Hawkwind. Så dem måste man gilla ännu mer. Det är ju fan nästan så att jag vill till Sweden Rock bara för att se Hawkwind. Och lite Ozzy. OCH PUCKOBRUDAR! Det myllrar ju av dem på festivaler. Alla vid sina sinnens fulla bruk borde undvika rockfestivaler så mycket som möjligt. Om du inte tänder på 50åriga män i leopardstrumpbyxor. Inget fel med det, du och männen får ju gilla vad ni vill. Men jag gillar't inte. OK, HAWKWIND BESTÅR VÄL AV GUBBAR DÅ, MEN JAG VILL NJUTA AV MUSIKEN, INTE AV GUBBARNA. Det finns nog med tjejer som vill njuta av gubbarna redan. Fast en sak oroar mig: festvaler är så jävla skabbiga och min man vill ju inte med (fast det kanske är lika bra om jag ska spana in dåliga band haha) plus att ölen på festivaler är äcklig. Och den ligger långt bort. Och ska jag åka måste jag släppa iväg min man själv på någon festival någon gång, och det vill jag FAN inte. Nej, jag litar inte på folk. Och inte på mig själv som full heller. Om jag ska åka någonstans ska det fan vara Metalcamp i slovenien! Taake kommer. Fast, de är det enda bandet jag lyssnar på som kommer dit, så ja.... vi får väl se.

Just det ja, det blir ingen torta på redag för jag ska ju bort, buuuuu! Men det blir kanske fest på lördag så plus blir det ändå.

Fick hem min asasfina skål i morse, brevbäraren väckte mig vid nio, den lilla rövaren. Kommer la bild på den sen eller nått.


Nu blir det tvspel igen!!1


ps: har dampat lite med kommentars-sidan, den är nu puckoförbjuden hehe.

DET ÄR SEXXX MED ÖGONENS BRYN.

Kömmentarer
Postat av: Rebecha

Haha älskar din text ovanför kommentar rutan XD..det jag skulle säga var att du är så jävla snygg och jag älskar hur du sminkar dig.... låter nästan som att jag är kär i dig..det kanske jag är också ..men det kommer du aldrig att få reda på nanananaNA... ^^

2011-01-19 @ 18:35:02
URL: http://queenofweirdness.blogspot.com/
Postat av: Jixi

Haha, tack Rebecha :* Det är bara bra om du är kär i mig, jag gillar när folk är det ;D

2011-01-20 @ 13:19:29
URL: http://killercandytick.blogg.se/
Postat av: Mikusagi

Asså åh du är så snygg! Jag typ dör lite. Nej, jag lever lite mer.

2011-01-21 @ 11:54:05
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Jixi

Bra att du lever! Jag jag vill inte gå på begravning!

2011-01-22 @ 10:37:48
URL: http://killercandytick.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0