White Penis

Hauptsturmfuhrern.

Min ena kusin är här nu. Och faster och hennes man. Åt för mycket tzay och är orolig och mår illa pga mättnad och oro. Känns rätt pissigt. TYP SOM PISSROCK! Oh pissbrudar. Och folk med kissfetisch som vill bli kissade i munnen. Och gul snö. Och jag kan hålla på såhär tills allt känns lite bättre och jag inte bara vill lipa och typ, fråga folk om jobbiga saker och vara helt jävla labil.


JAG VILL ÅKA HEM. NU. Orkar inte sova här en natt till. I ett rum med en dörr som inte går att stänga. HATTA!!!!1
OVISSHETEN!!!!1 Hatet, hotet, hotellet typ. Nu komemr mörk och svår poesi, från djupet av mitt mörka hjärta som pumpar ut svart jävla ruttet skitblod och lite från min dampiga helgondagbok:



Jag var så less, så less så.
Jag orkade inte ens kolla igenom all skit.
Så plötsligt blev allt lite bättre.
Liten lysdiod tändes i det stora svarta hålet.
Igår.
Hon och jag.
Någon gång ska jag låta hennes iskalla händer av stål krama mina vämjeliga blodkärl.
Hennes långa svarta tunga slickar redan min hjärna, viskar och lockar någonstans bakom öronen.
Vad är dimma när det finns kristallklara isnätter?
Om jag hade tänder av renaste diamant och ett skelett av titan, då vore jag kung, minst sagt.
Svart, jag i svart, hon i vitt, skenben, skendöd, mareld.
Jag orkar inte mer.
Det täcker hela mig, ett tjockt klibbigt lager innanför huden.
Faktum är att jag skiter i det mesta nu. Önskar dubbeldoser och diplomatisk frihet.
Saknar redan min man, hur ska jag klara en vecka?
Orkar inte med en kontaktperson till, en som jag faktiskt känner och inte kan avvisa.
Min psykolog ska hjälpa mig övervinna rädslan som får mig att kräkas.
Jag har huvudvärk.
Önskar extraliv, att aldrig varva ner.
Kreativiteten har upphört, jag spelar bara tv-spel och oroar mig mer och mer.
Den jävla horan.
Du förtjänar en fet jävla smäll rakt på din fula jävla näsa, så den krossas och tusen nålar i ögonen, machete i magen och strypas av dina egna tarmar.
Eller så behöver du bara våndas och jag flinar men allt har ett slut och när kommer mitt?
Jag har så ont i huvudet, jag vill röka, jag orkar inte mer, jag ser inte ut som jag borde allt är skit, jag saknar levande dagar, det strama skinnet över mitt dödskalle-ansikte, att slippa sova, att älska mig själv, att filosofera med taket, tala med hallucinationerna, vara nöjd med mitt eget sällskap, spendera pengar på skit, smaken, lukten, känslan, kallt stål i skallen, robotens kropp i min kropp, kroppkroppkropp denna jävla kropp jag faller.
Jag önskar att jag var riktig nazist och kunde avreagera mig med tegelsten på judar, eller plåga djur och hånflina men nu är jag inte riktigt sådan. Jag får ta ut det på mig själv.
Nej, just det, jag stänger in det och på tisdag ska jag bli ett tanklöst tjärmonster och jag tror att jag ogillar det mer och mer för jag vill ha klarhet i livet KLARA KRISTALLER SOM SKJUTER UPP SOM RAKETER ELLER SKYSKRAPOR I ÖKNEN OCH BILAR SOM SUSAR RUNT RUNT RUNTRUNTRUNT PÅ BILBANAN UTAN ATT VILA OCH JAG ÄR BARA ETT SKELETT FÅNGEN I ETT LAGER AV ÄCKEL CAPS LOCK ÄR MIN VÄN.
godnatt.

Jag hatar er, nästan alla.
Förutom några snälla tjejer och en snäll älskling.

Död, röd, utvecklingsstörd.
ps: JASSÅ DEN JÄVLA CPKUKEN DUGER FÖR ATT HON ÄR SMAL? Men INTE jag, för jag är inte smal och patetisk som en annan jävla äckelhora. Jag hatar internet mer och mer. Jag är glad att jag inte har det i lägenheten.
Frätande kemikalier ska förtära oss. ds.



Mina drömmar dödar mig.
Det är alltid samma sak.
Den jävla horan och ”det bara blev så”

Jag är rädd.
Det värsta som finns är vissheten om att man kan bli hatad, bortglömd, utstött.
Varför finns du ens? 

Varför kan det aldrig bli som första gången igen?
Varför är det bara jag som aldrig tröttnar?
Varför i helvete får jag aldrig nog?
Jag har aldrig varit såhär förut.
Som besatt.
Rekordet är fyra timmar.
Hur orkar man.
Finns du inte finns inte jag.
Jag ska sterilisera mig på min 25års dag.
Jag är alltet, inget, allt och inget och jag är bitter som fan.
Rid på honom. Rid, slyna, rid.

Och jag älskar uppstoppade djur, förnekelse av förintelsen, och pedofila ritualmord.




HAHA, minns knappt något av att jag skrivit det här. Det är ju fan helt brutalt och jag har visst varit besatt av tanken på att döda fru gubbsex i flera år. Jo, i fyra jävla år. Jag är ju störd på riktigt. ÄLSKA MIN POESI, ÄLSKA DEN, ÄLSKA, EAT MR. RAT, PUT MR. RAT IN YOUR MOUTH!!!!!!!!!1


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0