White Penis

Pap Smear.

NEJ JAG HATAR FORTFARANDE ALLTING!!!!!!!!!111 Jag bara skojade om att jag var glad, jag är flld med kolsvart tjära som stinker fan och jag ska kräkas upp den på alla som är lyckliga. HOPPAS ATT NI DÖÖÖR. HAAAAHAHAH SEPEBRUD.



Ok, det där var väl inte direkt nödvändigt? JO DET VAR DET FANIMIG. HATA. Vill typ bli singel så att jag kan gå runt och ragga upp folk och hälla whiskey på hela mig och döda småbarn och slakta spädgrisar. Elelr, det kan man ju göra när man är upptagen också. Men ändå. Han hatar mig säkert i hemliget! Det gör väl alla? SÄGA TASKIGA SAKER BAKOM RYGGEN OCH SÅ, VA. Nej, jag tänker härmed kungöra att den enda jag vill träffa denna vecka är Mathilda. För vi har varit vänner jättelänge och hon är jävligt sjysst. INGEN ANNAN FÅR TRÄFFA MIG PÅ EN MÅNAD. Typ. Hata ihjäl! Ska FAN ställa in psyk imorgon bara för att jävlas. Sak spela tvspel hela dagen, medal of honor för där får man skjuta fula gubbar och så kan man låtsas att de är glada! Och de dör, för de är så jääääävla lyckliga och jag vill slakta er! Och alla som jag vill träffa som itne vill träffa mig hatar jag också, FAN, här gör man sig till och ni fattar inte att ni är utvalda, va? En liten skara som jag för tillfället inte ogillar, och så bara ni ignorerar mig. KÄNN DIG TRÄFFAD OM DU GÖR DET! Fan vad jag inte vill äta mat nu. Pappa borde dra hem snart. Jag vill hata i ensamhet. Fast min sambo är ju här. Får väl hata honom också. Men då tar jag nog i lite i överkant.

Ok, ni kan ignorera det här. Eller inte!

Speciella hatobjekt just idag:
Puckobrudar!!!!!!!!!!!!!!!
Glada mäniskor
Folk som är äckligt jävla lyckliga
Personer som ler sådär skitfult
Fula saker
De som sätter en dum cp-prick över näsan på sina bilder FY FAN VAD JAG HATAR ER SPECIELLT MYCKET.
Folk som bidrar till jordens överbefolkning (vill slå er lite. hårt då.)
Dumma barn
Jägarfanskapen
Att jag inte har en pistol
Att jag inte anordnade en schoolshooting på min högstadieskola
Religion, jävla masspsykos
Allt som är fult och dumt och äckligt. Dvs, nästan allt.


Hahaha, jag hatar verkligen allt. Och det är inte hormonellt heller, sjukt faktiskt. Borde röka mer och kanske börja med humörutjämnande, va?

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0