White Penis

The junk from space.

Saker vi inte vill ha!
En askort uppsats av Jixi maddafakkin Candytick

Det finns saker vi vill ha uppfunna, och så finns det saker vi inte vill ha uppfunna. Här är några saker jag har uppfunnit som vi inte vill ha:

1. Antibiotisk yoghurt (den dödar magbakterier istället för att tillföra dem!)
2. Dykplan (som ett flygplan, fast det dyker)
3. Reodorant (deodorant, fast tvärtom, den framkallar svettlukt istället!)
4. Radiospel (det talar för sig själv liksom, det går fan inte att spela spel på radion...)
5. Kindbryn (ögonbryn som växer på kinderna, inte skägg då utan riktiga ögonbryn)


SLUT!!!!!!!!1




PS: om jag kommer på fler saker som ingen vill ha så lovar jag att återkomma! DS.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0