White Penis

The fittlist of my heart.

Jag hade precis skrivit världens längsta och argaste inlägg i mannaminne.... vad gjorde datajävlen då? Den lurade mig att stänga ner denna flik så att allt försvann!! OCH DET ÄR HENNES FEEEEEEEEEEEEEEEEEEL! Vem är hon? Jo, min svurna rival/ärkefiende/forna avundsjukeframkallande objekt och före detta ägare av stöldbegärlig egendom. FANSKAPET till fittbrud låste sin fakkbokk. Och jag damapde loss haha. BIATCH. Nu måste jag läsa henne fjantiga blogg istället. Jag kan liksom inte bli vän med henne på fb för det går inte, för det hade blivit helt pinsamt och hon hade kanske fattat, även med sin lilla inlagda plutthjärna. Det är för obvious! Nej, jag måste......varför i helvet skriver jag ens det här? Haha, CPÄRKEFIENDEN: om du läser detta så har jag nu förklarat krig offentligt!!! Du ska ge faaaen i att försöka pissa på mitt livveeehhhhhhhh GÖL, U MADE MY FITTLIST! Alltså, nummer ett på hatlistan. Innan hade cancer och djurplågeri delad förstaplats, men du, du är fan värre än all världens olust tillsammans!


Eller, nu får jag ge mig faktiskt. Påbörja fas två i cp-planen! Fas två är en mycket bra fas, för sen kommer fas tre som är så jääääävla intensiv och då kommer jag att trasha hela evigheternas evigheter av din nu mera sinande självkänsla och bara HAHAHA jag vann, jag vann JAG VANN.

Fast det blir lite klurigt... jag menar, hur ofta åker jag till jordens rövhål och låtsas gilla saker jag inte gillar egentligen och spel as-snäll bara för att kunna förstöra för andra? Ganska ofta om man bortser från jordens rövhål, dit åker jag bara under pistolhot eller om jag är jävligt full och typ 16 år och dum i huvudet. Eller, jag KAN ju åka dit om jag skulle vilja shoppa lite i deras pissiga köpcenter eftersom min mormor bor på ett ålderdåmzhem i närheten. Faktum är att jag och mamma åkte till jordens rövhål och shoppade i köpcentret, men jag hittade bara fula kläder som fula brudar har på sig och ett paket melontuggummin, så det var en ganska ovärd resa. Eller, jag hittade en keps också, lite längre bort i puckofria-skateaffären, haha <3 Jag är ju inte alls fördomsfull eller så, jag drar ite alla över en kant och jag överväger inte alls att lönnmörda folk i hemlighet sådär.


Ok, jag är en ond människa som nu måste vara snäll i en månad. För vad händer då? JO CHEESY jävla detaljer om dåtiden händer! Can barely wait hahaha <3 HAHAHAHA. Varför är jag en ond människa? Men, har du inte läst ovanstående text? Jag ska ju infiltrera, jag brukar infiltrera, det är det roligaste jag vet och jag har gort det i minst.... halva mitt liv! Jag är bra på det. Mitt partytrick är att bli vän med folk jag hatar! Eller, jag gör det när jag är nykter också, men mest när jag är full, för folk gillar det. Jag brukar hetsa folkgrupper också, det gillar jag men inte folkgrupperna.


Förresten så är folk som tycker att det är tufft att supa varje dag och hota folk med... alltså, jag vet inte vad du hotade med men du är dum ändå! du blåwwade din chans lixxlixx, och no fikk jak denn shannzen!!1


Just det ja, jag hatar att sälja min brors gamla ruttna jolt.-cola på tradera. Folk köper skiten fast den gick ut i somras! Puckon. De kan ju gå och hora sig med fittlist-bruden, de är ju lika knäppa.

Nej nu vaknade min sambo, jag tror jag ska fläta hans hår och tvinga honom att förlova sig med mig :DDDDDDDD

Åh, nejdå, jag ska bara gå med honom till ica först... sen fläta håret!


JIXIPIXIEVONDIXEINYOURFUCKINGHEARTMADEOFSALT.





ps: en bild med en liten del av kepsen från puckofria-skateaffären:

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0