White Penis

Kaspa. Bara Kaspa!

Nu har jag fixat med bakgrundsbild till inläggens rubriker, som ni kanske ser. Det tog fan femhundratiomiljarder år att hitta en bild som 1. texten syntes på och 2. inte blev avhuggen på mitten och tillsist hittade jag någon rosa skit när jag egentligen ville ha regnbågar eller godis, men då kapades de på mitten eller så blev det helt rörigt och jävligt. Så jag får nöja mig med den rosa skiten! Kan ju inte ha en så störig bakgrund att alla får migrän.


På tal om migrän så kommer jag nog utveckla en sådan om lägenheten ska stinka målarfärg deluxe i två dagar till! Den luktar.... illa. Och sovrummet är helt vitt nu + att målarens lampa är så stark så att ögonen bränns sönder och torkar ut om man kollar in i den. Jag var ju bara tvungen att kolla in i lampan, men jag blev nästan blind på köpet så det rekommenderas absolut inte. Om ni nu skulle ha en sepestark glödlampa hemma hos er också, det kanske ni har, eller så är ni sådär snälla mot miljön som jag och bara har asas-svaga lampor och går runt i kolmörker! Med neddragna persienner. Fy faaaaaan vad kallt det är också, btw, för vi måse ha sovrumsfönstret öppet. Kommer dö av stinkig färg och köld!

Hoppas att målaren inte typ... rotade i mina grejer och prövade mitt smink när vi var borta. Känns lite creepy att lämna lägenheten i händerna på någon som man knappt känner (även om det är mina föräldrar granne vi snackar om nu, haha, vågar inte tänka på hur mycket jag skämt ut mig för grannarna genom åren, men, äh det kan jag fan bjuda på <3) Var borta i två timmar så han fick härja fritt! Härja sönder och kaosa järnet typ. Han kaosade sönder handfatet med vit färg också, men den tog han bort sen. Han kaosade i alla fall inte på min katt! Kali HATTAR målaren! Hon sätter sig under soffan så fort han kommer och går inte ut innan han lämnar lägenheten. Men det är ju relativt bra. Hon är ju inte lika pinsam som T'Pring. Det lilla mongot är helt.... mongo... för en gång när en kille skulle laga mammas tvättmaskin så tyckte hon visst att hans rygg var en lämlilig utkiksplats. Jävla mongodjur! Men det hör ju till rasen. Saknar mina små krulliga fanskap varje dag, men jag kunde inte ta med alla tre när jag flyttade och jag fick absolut INTE ta med mig bara en. Så det fick bli ingen. Men min sambo har lovat mig att jag ska få..........KÖPA EN NY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om något år, haha. JA JAG ÄR CRAZY CATLADY. Som fan! Mobba på bara! Man kan inte ha för många katter.

Bild på cpmongodjuret får ni pp köpet, nu ska jag göra smörgås!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0