White Penis

Vårens kursutbud!

Jo, nu ere så att jag har blivit kursledare! Jag har i nuläget bara en (färdig!) kurs att erbjuda, men den är bra!
Här är den:

Börja knarka!
Sluta vara beroende av att "vakna på rätt sida". Bli istället beroende av droger! Droger bär på slumrande krafter som skulle kunna göra oss starkare, lugnare och få oss att lyckas med det vi trodde var omöjligt.

INNEHÅLL OCH MÅL
Genom att lära sig ta droger kan vi skapa de beteenden och handlingar vi önskar. När du lärt dig detta så vet du också hur du får inre energi då du behöver den som mest. Detta är viktigt då vi dagligen utsätts för påfrestningar som tar vår energi. Fyller vi inte på så får det, till slut, cpjobbiga konsekvenser.
Grundtanken med kursen är att då vi, mycket enkelt lärt oss komma in i ett avslappnat eller upptrissat tillstånd, programmerar in "minnen av framtiden". Dessa kommer sedan att automatiskt styra oss mot önskade situationer och beteenden. Detta medför i sin tur att du oroar dig mindre för framtiden och att du utför saker i ett lugnare och mer avspänt tillstånd. Eller ett snabbare och mer effektivt! Kursen ger också hjälp till dig som vill röka mer, gå ner i vikt, har sömnbesvär, eller få sömnbesvär och åt alla som vill fungera och må bättre.

UPPLÄGG
Vi varvar teori med praktiska övningar och vardagsträning.

FÖRKUNSKAPER
Inga förkunskaper krävs.

KURSLEDARE
Jixi Candytick är skillad på att vara dum i huvudet, alltså är hon även skillad på att lära dig dumma grejer!

KURSMATERIAL
Medtag anteckningsblock, varm filt och valfri dryck.

BRA ATT VETA
Kursen startar vid tillräckligt antal anmälda. Materialkostnader tillkommer!



Jag kommer även att starta kurserna "Abort för dummies" (medtag kraftig ståltråd och vodka) "Börja röka", "Bli alkoholist" (en trestegsmetod!) och "Sämre självkänsla nu!" Så visa gärna fett intresse och tipsa inte snuten, för då blire inga kuser!


(ps, jag snodde lite av texten för jag pallade inte att skriva en egen. tjalla inte! ds)



(psps: om du inte gillar detta så kan du väl läsa någon bimboblogg istället, de skriver ju om hur snygga deras silikonläppar är och det är asasasintressant! dsds)

PS: LOUIS WAIN TOG INTE DROGER, HAN VAR SCHIZOFREN! BILDEN ÄR ALLTSÅ MISSVISANDE OCH I BEHOV AV TILLRÄTTAVISANDE TEXT SKRIVEN MED CAPSLOCK.
(För övrigt levde han på tidigt 1800-tal om jag inte minns fel och det fanns ju knappt drugz då, eh... plus att han var president i englands kattklubb och känd målare/serietecknare och allmän kattälskare och lite psyksjuk)


(pspsps: jag vill inte att ni ska ta droger egentligen, okokok? droger är dåliga och man blir sjuk och äcklig och ingen vill vara vän med en och man får bo på gatan eller i sunkiga mögelhus! fatta! dsdsds)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0