White Penis

When you only want just a tiny girl.

SVAR PÅ TAL!!!!!!!!!!!!1
"Jag vill vara som Iggy Pop!"
"Men då behöver du ju bara bli kortare och börja med heroin, knullar småflickor och beter dig som fan gör du ju redan!"

Nu för tiden är han kristen och epilektisk. Rätt åt dig, dumfan! Kunde ju para ihop dig med en annan dumfan jag hatar. Dock får jag väl tacka fanskapet för att han hade rätt ok musiksmak, tuffa vuxna kompisar, yxor, stora knivar och ganska mycket alkohol. Småflickor gillar sånt! Småflickor gillar allt som är farligt och dumt, för de är dumma oc beter sig farligt själva. Småfittorna, de är helt sjuka! Jag gillade att vara dum och bete mig farligt. Typ gå hem till farliga individer och bara "TJA JAG DRICKER WHISKEY OCH KOLLAR PÅ BARNPROGRAM OCH KÄKAR GAMMAL KINAMAT OCH HÄR KOMMER NI SER JAG, FAN VAD NI LUKTAR SVETT, HAHAAAAAAHAHA JAG ÄR LITEN OCH SMAL OCH TYP PUCKAD!!1"
Fast nu är jag ju mer normal, man kan ju inte bete sig som fan när man inte är liten längre. Om man inte är kändis eller har en passiv dödsönskan eller något.

ps: min sambos pappa har slagit Iggy Pop på fötterna. Det är ascoolt och avundsvärt! Fan, jag vill också slå Iggy på fötterna. Fast typ, 80-tals Iggy, inte den nuvarande. Han är så gammal och äcklig nu.

Ska snart cruisa ner till stan och klippa haaret! Och så undrar jag varför man säger snippa när det heter fitta?!? Snippa låter som... jag vette fan alltså, en blomma eller något efterblifvet. Nej, FITTA, FITTFAN, FITTELIFITTFITT HETER DET JU. Hade jag haft ett barn hade jag lärt det att säga fitta. Jag säger ju kuk, inte snopp. Förutom om jag ska ta någon på kuken, då säger jag "JAG TAR DIG PÅ SNOPPEN NU OCH DU VILL INTE DET FÖR JAG SKA NYPA I DEN IIIIIHIHIHIHIHIHI" (Någon är inte någon okänd individ då, utan någon som jag känner ganska väl, eehehehe. haha, psyko <3)


Jag har ju problem på riktigt. Det märker jag när jag läser igenom allt jag skrivit. Vad fan, jag skulle vända mig i min grav om jag läste det här. Om jag var död, då. Proof of insanity, igen!

När jag kommer hem vill jag glo på barnfilm från 1970, typ och.... äta pasta eller något. Fast nu fick jag ett sug efter att se Idoterne, skulle ha sett den för ett tag sedan men det blev inte av. Jag dör lite av handlingen alltså, haha, älska Lars Von Trier! Nu måste ni se alla cp-filmer jag någonsin sett.


SWEET 16 HAHAHA


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0