White Penis

Foxtrot Uniform

Kollade kommentarerna nu och det var någon som tyckte att jag hade "intressant information på min hemsida" fast på engelska. Hihi, tack du engelsksperåkige! Intessant vet jag inte om det är dock, jag är bara mörk och svår eller random utveckligsstörd haha.


Känner för att prova kläder och få ångest HAHA <3 Ska pröva min klänning i storlek 34 tror jag :DDDD Sen kommr jag må asdåligt och bara "buuuhuuu ja e så tjåkk!!!1"
Tycker det är så himla hemtrevligt att må dåligt azzå. Kan må dåligt över att jag fortfarande har, enligt vågen hos mamma i helgen (HAR NOG GÅTT UPP 349845798457 KILO NU SÅ DET STÄMMER INTE LÄNGRE VETTU!!!) har MINST 8 kg kvar att gå ner för att bli sexxiluvbebeh-cpsnygg. Har värsta fläskarmarna och fläskmagen. Så jag bhöver ett mjölstraff! Detta straff handlar itne om mjöl, det handlar om att man måste glo vid sidan om när folk äter onyttiga och goda saker och så mår man bra för att man inte åt det. Typ. Jag är så jävla dålig haha <3

Nu ska jag snora på min sjuka pojkvän som ligger och huttrar i sängen och sen ska jag röka asmånga cigg så jag hostar ännu mer! POUUUZUZUZUUZUZ.



Försökte infoga en kukig bild men den ville inte vara med riktigt...

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0